Redaksjonen. Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Nasa tar kontroll over dronetrafikken Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Noen år med dette så kan dronene begynne og transportere personer. 2 Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig.. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig.. Flyr de høyt nok er det vel ikke så ille. Noen droner er stillere enn andre og bedre blir det nok. Jeg håper det kommer til Oslo om ikke så alt for lenge. Bare få på plass sikkerheten ordentlig så er jeg med. 1 Lenke til kommentar
Emil Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Så man kan tenke seg det surrer en 2000 sånne i Oslo til enhver tid i fremtiden? Kanskje mange flere? Kjenner jeg får litt angst at en av de krasjer ned på meg pga 100 mulige årsaker. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Tror det har større kjangs og vinne i Lotto en og få en drone i hue hvis man tar alle faktorene i regnestykket. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Dette må Norge komme i gang med så snart som mulig. Droner til person -og varetransport er et fremskritt. Det nytter ikke å bygge seg ut av alle disse bilkøene vi har i de store byene. Køene vokser seg bare større over tid. Droner kan være en løsning. Det er mindre støy og stress med droner enn med biler. I luften finnes det flere "etasjer". Flere plan. Sikkerheten er nok bedre ivaretatt med droner. Det er for mange dødsfall i biltrafikken. Lenke til kommentar
FB.708130872 Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 bedre at den kræsjer ned på deg p.g.a teknisk svikt enn ambisjoner? :-p Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Hva skjer om noen bestiller 30 pakker levert til en vindmøllepark der vindmøllene står (eller verre, til norske flystriper)? Endret 18. mars 2019 av G Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Flystripa er no ganske grei: Ideelt skenario er at den blir beskutt og styrter før den kommer til målet. Med mindre noe dedikert plass for leveranse finnes, hvor det er mulig å ikke bryte alt av luftfartsnormer. Dog ser ikke problemet med vindmøller. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Skade på vindmøllene evt. .. Hva har de av skyts på en flyplass da, hagle? Du skal rimelig nært for å få tatt ned en enslig drone med hagle. Lenke til kommentar
tow Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tror det har større kjangs og vinne i Lotto en og få en drone i hue hvis man tar alle faktorene i regnestykket. Nå er det faktisk ganske mange som vinner i Lotto hvert år, da. Hvor mange dødsfall på grunn av "drone i hodet" synes du er akseptabelt pr år? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Nå er det faktisk ganske mange som vinner i Lotto hvert år, da. Hvor mange dødsfall på grunn av "drone i hodet" synes du er akseptabelt pr år? Du er vel relativ oppegående ? jeg refererte jeg til innlegget overfor mitt innlegg, burde være enkelt og forstå det pga. av konteksten. Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig.. Neida, blir som på Republic hjemplaneten Coruscant i Star Wars eller 5th Element, trafikken ledes i egne traseer. 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Skade på vindmøllene evt. .. Hva har de av skyts på en flyplass da, hagle? Du skal rimelig nært for å få tatt ned en enslig drone med hagle. Bør ha på plass emp gevær eller annet lettere anti-luftskyts automatisk system på sikt iaf. Lenke til kommentar
libher Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig..Flyr de høyt nok er det vel ikke så ille. Noen droner er stillere enn andre og bedre blir det nok. Jeg håper det kommer til Oslo om ikke så alt for lenge. Bare få på plass sikkerheten ordentlig så er jeg med. Støy er det umulig å unngå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå