Gå til innhold

Nasa tar kontroll over dronetrafikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig..

Flyr de høyt nok er det vel ikke så ille. Noen droner er stillere enn andre og bedre blir det nok. Jeg håper det kommer til Oslo om ikke så alt for lenge. Bare få på plass sikkerheten ordentlig så er jeg med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette må Norge komme i gang med så snart som mulig. Droner til person -og varetransport er et fremskritt. Det nytter ikke å bygge seg ut av alle disse bilkøene vi har i de store byene. Køene vokser seg bare større over tid. Droner kan være en løsning. Det er mindre støy og stress med droner enn med biler. I luften finnes det flere "etasjer". Flere plan. Sikkerheten er nok bedre ivaretatt med droner. Det er for mange dødsfall i biltrafikken.

Lenke til kommentar

Tror det har større kjangs og vinne i Lotto en og få en drone i hue hvis man tar alle faktorene i regnestykket.

Nå er det faktisk ganske mange som vinner i Lotto hvert år, da.

Hvor mange dødsfall på grunn av "drone i hodet" synes du er akseptabelt pr år?

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk ganske mange som vinner i Lotto hvert år, da.

Hvor mange dødsfall på grunn av "drone i hodet" synes du er akseptabelt pr år?

Du er vel relativ oppegående ? jeg refererte jeg til innlegget overfor mitt innlegg, burde være enkelt og forstå det pga. av konteksten.

Lenke til kommentar

Skade på vindmøllene evt. ..

Hva har de av skyts på en flyplass da, hagle? Du skal rimelig nært for å få tatt ned en enslig drone med hagle.

Bør ha på plass emp gevær eller annet lettere anti-luftskyts automatisk system på sikt iaf.

Lenke til kommentar

Blir noe forbannet drit med støyende droner lavtflygende overalt. Håper det aldri blir lovlig..

Flyr de høyt nok er det vel ikke så ille. Noen droner er stillere enn andre og bedre blir det nok. Jeg håper det kommer til Oslo om ikke så alt for lenge. Bare få på plass sikkerheten ordentlig så er jeg med. 

Støy er det umulig å unngå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...