huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Har oppdatert siden min med helt nytt design. LINK (visst den ikke funker, prøv denne.) Hva syst du jeg bør forandre på? Hva synst du er bra med siden? Post dine meninger nå! ps. jobber med banneren(doh..), men hadde vært kjekt om noen kunne ha tenkt seg å lage en til meg.. pps. siden er bare konfigurert til 1024x768 ennå! Endret 21. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 skriften i headeren er ikke midtstilt og headeren mangler høyre avslutning Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 skriften i headeren er ikke midtstilt og headeren mangler høyre avslutning Drit i headeren! Det var bare et bilde med noe skrift som jeg slengte på i farten.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 du viser fram jeg kommenterer. Kan ikke drite i noe. Er det ikke fedig så ikke legg det ut til vurdering Har ikke noe å utsette på designet når headeren er riktig. Nå føkker den opp hele greia Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 du viser fram jeg kommenterer. Kan ikke drite i noe. Er det ikke fedig så ikke legg det ut til vurdering Har ikke noe å utsette på designet når headeren er riktig. Nå føkker den opp hele greia Okey, jeg var vel litt bråkjekk der, men visst du mener at designet er fint, så er det kanskje headeren jeg trenger hjelp til å lage..kommer liksom ikke på noe som passer. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Designet ser bra ut, pene farger! Men noen ting som kunne vært rettet på: - vertikal scroller (1024*768) - midstilt tekst -synes hoveren på linkene gjorde for mye ut av seg, hva med en lettere kontrast av bakgrunnsfargen? - unødvendig lang scroll nedover. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Menycellene eller whatever det kalles er alt for store i forhold til det som er inni. I tillegg har du satt margen (etter mitt skjønn) på disse litt for langt mot høyre. Hovedinnholdet stikker lenger opp en boksene på sidene. Headeren er alt for bred. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Designet ser bra ut, pene farger! Men noen ting som kunne vært rettet på: - vertikal scroller (1024*768) - midstilt tekst -synes hoveren på linkene gjorde for mye ut av seg, hva med en lettere kontrast av bakgrunnsfargen? - unødvendig lang scroll nedover. OK, takker for svar flodhest. Den scrollen nedover vet jeg faktisk ikke hva kommer av, men det er ikke meningen! Skal se om jeg klarer å fikse det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Siden ser crappa ut i Opera (7.23) (du vet; den nettleseren som vi kule gutta bruker ) Ett godt tips er å teste siden din i IE og Opera før lansering. Helst flere som Mozilla og Firebird. Headeren... 1000*130 er galskap. Siden bør tilpasses 800*600. Til nød 1024*768, men der går grensen. Jeg kjører 1024*768. Endret 21. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Menycellene eller whatever det kalles er alt for store i forhold til det som er inni. I tillegg har du satt margen (etter mitt skjønn) på disse litt for langt mot høyre.Hovedinnholdet stikker lenger opp en boksene på sidene. Headeren er alt for bred. Takker for svar Polecat. Kjører du 1280x1024? Det som var tanken med headeren, var at den "skulle komme ut av høyre siden". Men visst du har 1280x1024, så kommer den inn på siden. Som sagt så jobber jeg med headeren, kanskje du vil mekke en passende til meg polecat? Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Siden ser crappa ut i Opera (du vet; den nettleseren som vi kule gutta bruker )Ett godt tips er å teste siden din i IE og Opera før lansering. Helst flere som Mozilla og Firebird. Dette er ting som jeg jobber med(eller som jeg jobbet med for 5 timer siden..) Men takk for påminningen PT. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Siden ser crappa ut i Opera (7.23) (du vet; den nettleseren som vi kule gutta bruker ) HAY! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Menycellene eller whatever det kalles er alt for store i forhold til det som er inni. I tillegg har du satt margen (etter mitt skjønn) på disse litt for langt mot høyre.Hovedinnholdet stikker lenger opp en boksene på sidene. Headeren er alt for bred. Takker for svar Polecat. Kjører du 1280x1024? Det som var tanken med headeren, var at den "skulle komme ut av høyre siden". Men visst du har 1280x1024, så kommer den inn på siden. Som sagt så jobber jeg med headeren, kanskje du vil mekke en passende til meg polecat? Jepp, /me kjører i 1280x1024. Det du har valgt, er egentlig en dårlig løsning, du bør tilpasse den slik at den passer til alle oppløsninger. Hva med å sette en maks grense på f.eks 750-780 piksler å midtstille? Kan seff prøve meg med en header, men har ikke tid i dag, så om du kan vente til i morgen, skal jeg nok få satt sammen noe. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Uff, hater det der, kunne ikke alle nettlesere vært like når det gjelder toleranse av kode? Altså, hvis en side ser bra ut i IE, så ser den bra ut i alle andre nettlesere *drømme*. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Menycellene eller whatever det kalles er alt for store i forhold til det som er inni. I tillegg har du satt margen (etter mitt skjønn) på disse litt for langt mot høyre.Hovedinnholdet stikker lenger opp en boksene på sidene. Headeren er alt for bred. Takker for svar Polecat. Kjører du 1280x1024? Det som var tanken med headeren, var at den "skulle komme ut av høyre siden". Men visst du har 1280x1024, så kommer den inn på siden. Som sagt så jobber jeg med headeren, kanskje du vil mekke en passende til meg polecat? Jepp, /me kjører i 1280x1024. Det du har valgt, er egentlig en dårlig løsning, du bør tilpasse den slik at den passer til alle oppløsninger. Hva med å sette en maks grense på f.eks 750-780 piksler å midtstille? Kan seff prøve meg med en header, men har ikke tid i dag, så om du kan vente til i morgen, skal jeg nok få satt sammen noe. Okey, takker for intiativ polecat. Vil gjerne at du skal lage en banner til meg når du har tid.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Uff, hater det der, kunne ikke alle nettlesere vært like når det gjelder toleranse av kode? Altså, hvis en side ser bra ut i IE, så ser den bra ut i alle andre nettlesere *drømme*. ja, det hadde vært noe! *ønske seg til jul* Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Må legge til at dette er den første siden jeg har laget som er ekte hjemmebakt grafikk på. Har endelig fått skikkelig forståelse for ps nå. Det er bare helt genialt. Litt finere med litt grafikk da.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAY! Her gikk det nok litt raskt i svingene. Du skulle selvfølgelig skrive "HAIL OPERA!", ikke sant Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAY! Her gikk det nok litt raskt i svingene. Du skulle selvfølgelig skrive "HAIL OPERA!", ikke sant Ja seff. Men tataturet mitt er helt mongo så "IL"="Y" og "!"="_OPERA!" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Siden ble ikke seendes så veldig bra ut i Mozilla heller.. De små "<"'ene på menyen sto på miden av cellen, og teksen helt til venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå