denniskarbon Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 sendte inn min pc til reparasjon hos elkjop for nå 34 dager siden, og har ringt og vært innom butikken flere ganger. fikk originalt beskjed om at jeg skulle få pcen tilbake innen 2 uker uten noen problemer. er nå begynt å gå ganske lei ettersom jeg har vært i kontakt med de så mye og aldri får noe konkret ordentlig svar. leste i en gammel tråd at man kunne heve kjøper etter kjøpsloven §29-36. men dette innlegget var fra 2010 og lurte på om dette fortsatt er relevant og riktig informasjon Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 6 Uker er tidligere fastsatt tid de har på rep. Lenke til kommentar
denniskarbon Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2019 Også først etter det kan jeg kreve å oppheve kjøpet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Moderatormelding Hei, TS.Det holder med å opprette EN tråd istedenfor 4. Dersom du poster tråder / innlegg så vennligst trykk EN gang når du sender det, da flere trykk kan resultere i doble eller som her kvadrupel posting. Denne meldingen skal ikke kommenteres i tråden, men i en privat melding til meg. Endret 17. mars 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Også først etter det kan jeg kreve å oppheve kjøpet? Stemmer, og selv da kommer nok neppe butikken til å gi seg uten at du må krangle. Alternativet er at du opplever samme feil 3 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå