Leoparden Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Her https://www.multicom.no/gaming-laptop/cat-c/c1000042 er vel prisene med moms. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Nei, alle prisene som listes hos Multicom bedrift er eks mva. Lenke til kommentar
Leoparden Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Nei, alle prisene som listes hos Multicom bedrift er eks mva. Ikke de la til i lenken over. De er med mva. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Når jeg klikker meg inn på hvert enkelt produkt står det eksplisitt eksl mva, og prisen er den samme som i oversikten. Lenke til kommentar
Leoparden Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Denne er fra listen jeg prøver å linke til. Man må kanskje klikke på privat, selv om jeg har gjort det i linken. Men denne er altså inkl. mva. Lenke til kommentar
Leoparden Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Denne prøvde jeg å legge ved... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Tror det er Multicom som driter på draget her. Når jeg åpner linken i Firefox viser den meg priser eks mva, når jeg åpner den i Chrome får jeg priser ink mva. Jeg er ikke logget inn med noen Multicom-bruker. "Best viewed in Netscape Navigator" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå