Gå til innhold

Venstresidens sanne ansikt - har du andre meninger er svaret trusler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke å leke politi å passe på at ville dyr ikke skader noen når politiet ikke evner å være tilstede.

At du mener at 2 personer som sitter og snakker rolig sammen på en benk eller en forsamling som møtes i et forsamlingshus er "ville dyr" som kan skade noen sier det meste om din virkelighetsoppfattelse.

Hva ville du gjort om rabiate løshunder konsekvent trår rundt i gatene hvor barna i byen går, og myndighetene ikke gjør noenting?

Hvis du hadde vært et anstendig menneske så ville du passet på at barna ikke blir skadet, frem til problemet blir løst.

Dette høres veldig ut som Antifa. Ja, hva mener du vi bør gjøre for å beskytte samfunnet mot disse rasistiske, fordomsfulle, agressive, voldelige og hatefulle anti-demokratene som angriper alt og alle og som tror de har rett til å leke (tanke)politi?

https://www.youtube.com/watch?v=sq-dcJrnGTM

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

... og mot fri innvandring.

Korrigert over for å få utsagnene til å stemme med virkeligheten.

Man kan selvsagt diskutere hva som er nivået for rettfierdig minstelønn og hvilket nivå som er rettferdig beskatning, men alle partier på Stortinget mener at det det både skal være minstelønn og beskatning og at det skal være rettferdig.

Lenke til kommentar

Man kan selvsagt diskutere hva som er nivået for rettfierdig minstelønn og hvilket nivå som er rettferdig beskatning, men alle partier på Stortinget mener at det det både skal være minstelønn og beskatning og at det skal være rettferdig.

Det faktum at det ikke er noen generel minstelønn i Norge tyder på at dette IKKE er noe alle partier på Stortinget mener.

Det norske demokratiet har intet med rettferdighet å gjøre, bortsett fra å redefinere ordet rettferdighet inntil det har mistet all betydning.

Lenke til kommentar

Det faktum at det ikke er noen generel minstelønn i Norge tyder på at dette IKKE er noe alle partier på Stortinget mener.

Jeg er klar over at man ikke har en offisiell global minstelønn i Norge, men det finnes likevel defakto for så godt som alle jobber.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at man ikke har en offisiell global minstelønn i Norge, men det finnes likevel defakto for så godt som alle jobber.

Nja, men ikke lovbestemt eller regulert som sådann, derimot er det resultatet av "collective bargaining" som står sterkt i Norge.

Mao ... dett er ikke noe som politikerne bør få skylden for (i hovedsak) selv om rammevilkårene rundt "Collective bargaining" TILDELS kommer derifra.

Lenke til kommentar

At du mener at 2 personlig som sitter og snakker rolig sammen på en benk eller en forsamling som møtes i et forsamlingshus

er "ville dyr" som kan skade noen sier det meste om din virkelighetsoppfattelse.

Dette høres veldig ut som Antifa. Ja, hva mener du vi bør gjøre for å beskytte samfunnet mot disse rasistiske, fordomsfulle, agressive, voldelige og hatefulle anti-demokratene som angriper alt og alle og som tror de har rett til å leke (tanke)politi?

Helt enig med din oppsummering! De som skal være tolerante og inkluderende er de aller verste selv. Hvor ironisk er ikke det?

Første video viser at man umiddelbart må opprette flere sykehus for mentalt forstyrrede. De tar heller ikke hensyn til at det er eldre som har bygget det landet de har i dag, hvilket ikke er noe annet enn forkastelig.

Andre video viser "kremen av norsk" ungdom. Igjen hva disse venstre radikale står for er helt forferdelig. Ideologien burde bli obligatorisk pensum for alle som studerer psykologi slik at man vet hvordan man skal takle slike mennesker når de engang skal repareres. Igjen blir dette en kostnad de påfører samfunnet, men ettersom det virker som om majoriteten ikke bryr seg nevneverdig om sin egen helse heller, blir det bare et eneste stor sort hull nede i felleskapets kasse. 

Lenke til kommentar

At du mener at 2 personer som sitter og snakker rolig sammen på en benk eller en forsamling som møtes i et forsamlingshus er "ville dyr" som kan skade noen sier det meste om din virkelighetsoppfattelse.

Farligere enn ulver og sjakaler, absolutt.

Du er fri til å ha din egne boble hvor du ignorerer virkeligheten, men det er virkeligheten.

Mannen på benken sa seg villig til å snakke med tilskueren som stilte spørsmål -- men mannen som laget videoen nektet de to å bruke ytringsfriheten sin fordi han er en autoritær sosiopat som ikke ville la en rasjonell samtale mellom to mer empatiske mennesker ødelegge videoen sin.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du er fri til å ha din egne boble hvor du ignorerer virkeligheten, men det er virkeligheten.

Mannen på benken sa seg villig til å snakke med tilskueren som stilte spørsmål -- men mannen som laget videoen nektet de to å bruke ytringsfriheten sin fordi han er en autoritær sosiopat som ikke ville la en rasjonell samtale mellom to mer empatiske mennesker ødelegge videoen sin.

Jeg er faktisk enig at Erikson (hvem enn det er) ikke oppførte seg særlig bra. Det gjorde ikke antifa-fyren heller.

Men å kalle forsamlingen ville dyr viser bare hvor radikalisert du har blitt. 

Endret av Camlon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig at Erikson (hvem enn det er) ikke oppførte seg særlig bra. Det gjorde ikke antifa-fyren heller.

Men å kalle forsamlingen ville dyr viser bare hvor radikalisert du har blitt.

Hvem har sagt at han var antifa..?

Jeg tviler ikke nevneverdig nok til å kalle det en ubegrunnet antagelse, men det er en antagelse; med mindre vi kan se minuttene før videoen og stedet videoen ble filmet kan det være en helt vanlig person som ble provosert av noe som ble sagt eller en plakat med hensikt å provosere.

Kanskje han hørte snakk om terror, og faktisk lurte på om det var en reell trussel.

Tenk om noen slik som han hadde vært nær forbryteren på New Zealand, før aksjonen.

Jeg tør påstå at de fleste normalt empatiske mennesker i vesten er antifascister, selv om de ikke organiserer seg eller engasjerer seg politisk -- og ikke er på venstre side politisk.

Jeg hadde en hensikt med å kalle dem ville dyr;

Ville dyr, som ulver og sjakaler, er mindre farlige for uskyldige mennesker enn organiserte høyreekstreme.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pussig ... her ser jeg meg nødt til å be om avklaring på hva du mener når du bruker ordet "virkeligheten" ettersom jeg har inntrykket av at det må bety noe helt annet enn hva jeg noensinne har hørt før.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem har sagt at han var antifa..?.

Skal vi se:

-kler seg som brunskjortene i Antifa

-blander seg inn i et pågående intervju uten å spørre om det er greit

-nekter å gi seg når han blir avvist og blir bedt om å passe sine egne saker

-prøver kontrollere om det blir sagt noe som han er uenig i

-sier at han må sensurere alle som mener noe annet enn ham selv

-roper "rasist" helt ut av det bå

Hva i alle dager var det som ikke var Antifa med denne typen?

Men vis gjerne et video av noen andre som sitter ned og gjør et rolig intervju hvor den kommer en militant høyreekstremist og blander seg inn i intervjuet med ønske om å sensurere det som sies slik at vi får se hvordan dette skal håndteres på riktig måte. :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tør påstå at de fleste normalt empatiske mennesker i vesten er antifascister, selv om de ikke organiserer seg eller engasjerer seg politisk -- og ikke er på venstre side politisk.

Jeg tør påstå at de fleste mennesker i vesten er fascister, enten de organiserer seg eller engasjerer seg politisk eller ikke -- inkludert de som er på "venstre" side politisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tør påstå at de fleste mennesker i vesten er fascister, enten de organiserer seg eller engasjerer seg politisk eller ikke -- inkludert de som er på "venstre" side politisk.

Dette er helt rett, men de skjuler seg under den marxist-kommuniske paraplyen siden de som er på venstresiden er så indoktrinerte at de ikke evner se hva som skjer rett foran dere egne øyne! Derfor har jeg alltid sagt at det ikke eksiterer noe venstre eller høyre side, man angriper bare fra to forskjellige vinkler. Attpå til kan man kontrollere og finansierer sin "egen fiende"! Resultatet de søker er samme sataniske søpla med en liten "slum" på toppen som kontrollerer alle de andre. Dermed er politikerne nyttige idioter til at man kan sette opp et rasehat ved at man først importer mengder med fremmedkulturelle og deretter skal vi bli i evig takknemlighetsgjeld for at de fikset et problem de startet i utgangspunktet. Deretter blir vi, alle mann, tvunget til å innfinne oss den nye dagsordenen styrt fra Vatikanet. 

Takk for at flere endelig begynner se sammenhengen.

Lenke til kommentar

Skal vi se:

-kler seg som brunskjortene i Antifa

-blander seg inn i et pågående intervju uten å spørre om det er greit

-nekter å gi seg når han blir avvist og blir bedt om å passe sine egne saker

-prøver kontrollere om det blir sagt noe som han er uenig i

-sier at han må sensurere alle som mener noe annet enn ham selv

-roper "rasist" helt ut av det bå

Hva i alle dager var det som ikke var Antifa med denne typen?

Fantastiske observasjoner.

Er du like flink å se om menn er homofile?

Men vis gjerne et video av noen andre som sitter ned og gjør et rolig intervju hvor den kommer en militant høyreekstremist og blander seg inn i intervjuet med ønske om å sensurere det som sies slik at vi får se hvordan dette skal håndteres på riktig måte. :whistle:

Hva med en sommerleir..?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Fantastiske observasjoner.

Er du like flink å se om menn er homofile?

Hva har homofile menn med denne saken å gjøre? Vi snakker om marxist-kommunistiske psykopater. Ikke forsøk skift tema.

De observasjonene som er gjort av robertaas er forøvrig helt korrekt.

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Er robertaas en del av gruppen AnArv? Det virker noen ganger som om dere lever i samme bakvendtland.

Det kan jeg avkrefte. Derimot bekrefter dette at flere og flere nordmenn endelig har våknet.

For de som er inne i det marxist-kommunistiske tåkehavet kan jeg forstå at virkeligheten er vanskelig å takle. Når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar

Nja ... kan ikke helt si at jeg ser den sammenhengen der akkurat.

Her har du bakgrunnsinformasjonen om de to i videoen som er linken lengre opp i tråden (samme side).

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1840642&p=24837574

Kanskje vil det kaste mer lys over hva jeg hevder. Husk at hun som intervjuer er ateist, så ikke fra "min leir".

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...