Gå til innhold

Venstresidens sanne ansikt - har du andre meninger er svaret trusler

Anbefalte innlegg

Eller kanskje de var der for å beskytte utakknemlige kirkegåere fra høyreekstremister som liker å drepe uskyldige mennesker i hellige hus..?

Uten kontekst, så vet vi ikke.

Tenk om bevæpnet antifa hadde vært tilstede på New Zealand på rett sted til rett tid.
Kanskje antifa skulle bevæpne seg og spre seg utover i gatene i større grad for å redde uskyldige mennesker fra høyreekstreme angrep..?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk om bevæpnet antifa hadde vært tilstede på New Zealand på rett sted til rett tid.

Kanskje antifa skulle bevæpne seg og spre seg utover i gatene i større grad for å redde uskyldige mennesker fra høyreekstreme angrep..?

Utmerket ide, eller enda bedre om muslimene der hadde gått bevepnet slik at skadeomfanget av dette angrepet hadde vært minimalt.

Dog, det er visstnok forbudt å gå rundt bevepnet der, akkurat som i Norge, og nå ser vi resultatene av slike forbud.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eller kanskje de var der for å beskytte utakknemlige kirkegåere fra høyreekstremister som liker å drepe uskyldige mennesker i hellige hus..?

Ved å rope "Fucking moron" og "dumbass" til dem?

I siviliserte samfunn bør vi ty til politiet også for beskyttelse om det er nødvendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Projisering kaller vi det der. Og du burde skamme deg.

AMEN!

Utmerket ide, eller enda bedre om muslimene der hadde gått bevepnet slik at skadeomfanget av dette angrepet hadde vært minimalt.

Dog, det er visstnok forbudt å gå rundt bevepnet der, akkurat som i Norge, og nå ser vi resultatene av slike forbud.

Er det noen som har hørt om en masseskyting ved ei våpenmesse?

Det er vel dette du vil ha RedFrostraven som blir beskrevet i denne TedTalken av Will Potter. En utrolig modig journalist som har en ryggrad, hvilket er bortimot fraværende blant de norske. Får dine sadistiske og ideologiske vrangforestillinger full tilfredsstillelse av denne løsningen som er fremmet av marxist-kommunistene. Hva synes du om at dine forbilder Stalin / Lenin / Mao tok livet av mellom 80-160 millioner mennesker, alt i navnet av den hellige marxist-kommunistiske ideologi?

En av de som sitter der nå etter at han avslørte pedofile i USA, Schaeffer Cox; https://freeschaeffer.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og konteksten for den videoen -- så dere skal slippe å drite dere ut ytterligere i forsvaret av voldelige høyreekstreme, er at politiet i Portland samarbeidet med høyreekstreme Patriot Prayer, en kristenkonservativ rasismegruppe -- de dere ser i videoen -- for å sørge for at politiet skulle slippe å arrestere medlemmer i Patriot Prayer når de utøver vold.

De skulle diskutere denne nyheten om at deres allianse med det lokale politiet var avslørt;

https://apnews.com/7f81fc29e1084b33abc5fbd712c89235

Apropos 'oVerLat BeSkYttElSe TiL pOlItiEt'.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Og konteksten for den videoen -- så dere skal slippe å drite dere ut ytterligere i forsvaret av voldelige høyreekstreme, er at politiet i Portland samarbeidet med høyreekstreme Patriot Prayer, en kristenkonservativ rasismegruppe -- de dere ser i videoen -- for å sørge for at politiet skulle slippe å arrestere medlemmer i Patriot Prayer når de utøver vold.

De skulle diskutere denne nyheten om at deres allianse med det lokale politiet var avslørt;

https://apnews.com/7f81fc29e1084b33abc5fbd712c89235

Apropos 'oVerLat BeSkYttElSe TiL pOlItiEt'.

Det er samme søren hvilken side som utfører disse syke handlingene. Ditt enormt store problemet her er at du argumenterer for at akkurat samme metoder du beskylder de høyreekstreme for, skal benyttes av den marxist-kommunistiske. Hvor hyklersk kan man bli? Er det ok at de på venstresiden foretar slik handlinger, mens de samtidig er forkastelig om høyresiden foretar dem? 

Ideologien er like sinnssyk uansett om du ser den fra høyre eller venstresiden. Før du prøver deg med full retrett; 80-160 millioner døde under Stalin / Lenin / Mao. Hitler tok livet av rundt 6+ millioner om man skal tro den historien man blir servert. Hvem er verst?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ideologien er like sinnssyk uansett om du ser den fra høyre eller venstresiden. Før du prøver deg med full retrett; 80-160 millioner døde under Stalin / Lenin / Mao. Hitler tok livet av rundt 6+ millioner om man skal tro den historien man blir servert. Hvem er verst?

Det er en annen stor forskjell. Jeg har enda ikke sett noen på forumet som har støttet de holdningen som definerer militante høyreekstreme eller handlingene deres. Folk som støtter tankegods og handlinger til militante venstreekstrene er det derimot lett å finne.

Og da teller jeg med det jeg så av ABB da han var her inne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"pOlItEt eR kOntRolLeRt aV HøYrEekStreMiSteR!"

Det var ikke jeg som gravde frem en video hvor antifa protesterer mot høyreekstreme kristne som har et møte for å sørge over at deres korrupte politifolk har blitt avslørt og avskjediget, slik at disse høyreekstreme kristne ikke nødvendigvis får lov til å utøve vold og hærverk uten at politiet griper inn lengre.

Seriøst.

Det var helt fantastisk dårlig å ikke faktisk undersøke hva videoen faktisk viste, og jeg oppfordret dere til å vise kildekritikk før jeg selv faktisk brukte 3 sekunder på å finne ut hva som faktisk foregikk.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en annen stor forskjell. Jeg har enda ikke sett noen på forumet som har støttet de holdningen som definerer militante høyreekstreme eller handlingene deres. Folk som støtter tankegods og handlinger til militante venstreekstrene er det derimot lett å finne.

Og da teller jeg med det jeg så av ABB da han var her inne.

Har du sett deg selv i speilet..?

Du praktisk talt tigget om å få lov til å kysse rompa til terroristen fra Charlottesville for kun få måneder siden.

Jeg telte mange som støttet anti-sosialisten fra Utøya her på forumet også.

For du husker at hans fremste fiende var sosialister; derav angrepet på AP?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du sett deg selv i speilet..?

Ja, og jeg ser ingen høyreekstremist der selv om mange liker stemple alle som er uenige med dem som høyreekstreme.

Du praktisk talt tigget om å få lov til å kysse rompa til terroristen fra Charlottesville for kun få måneder siden.

Jeg hørte e historie om at en person ble skremt ble jaget bort med maskinpistol av noen fra Redneck Revolt og at han kjørte inn i en folkemasse. Så også en video hvor personen fra Rednek Revokt skryter av dette. Flere påstod at det kunne dokumenteres at han kjørte flere runder etter dette og at det til og med var video fra luften, jeg ventet derfor på dokumentasjon på at den første versjonen jeg hørte ikke stemte, men noe slikt kom ikke.

Og om påstandene om at han var høyreekstrem så er det noe som har blitt en bakgrunnstøy her på forumet da enkelte bruker den påstanden mot alt av meningsmotstandere. Jeg sjekker derfor som oftest ikke slikt påstander, men antar at det er den vanlige bakgrunnsstøyen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ro ro ro din båt, ta din åre fatt, vuggende vuggende vuggende...

Jeg ga deg personlig bedre kilder enn Stormfront som du virket å ha hørt på; politiets egne uttalelser, påtalemyndighetenes uttalelser, redneck revolts faktiske uttalelser uten tolkning som krever alternativ virkelighetsforståelse, rettsaken mot Redneck Revolt hvor de ble frifunnet, lokalavisen som forklarte hva videokamera på stedet viste, omtrent syv ganger uten at du noen gang til tok deg fakta, i et tidsperspektiv over flere måneder.

Det samme gjorde mange andre.

Men du valgte altså å høre på høyreekstreme kilder i omtrent et år før du tilsynelatende nå har tatt til fornuften og hørt på hva vi forsøkte å mate deg med teskje fra første dag.

Til å ikke være alt-right har du sannelig mye dritt som bare finnes i MAGA-leiren i baggasjen.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Masse tøv og ikke noe annet enn hva man kan forvente.

Ta deg et fem-minutt. Forsøk dra hodet opp og ut av sandkassa.

Svar for dette enkle prinsippet: to mennesker sitter i en park hvor som helst i verden og prater sammen. Temaet er fullstendig irrelevant. Tredjeperson observerer dette og blir interessert. Går bort til de to som har samtalen og spør om vedkommende kan få delta. De to personene avviser henvendelsen og ber tredjeperson gå. Har tredjeperson noen rett til å krenke de andre to personenes rettigheter ved å ikke etterkomme avslaget de har gitt tredjeperson? 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er et interessant spørsmål.
Hva skal man gjøre når mennesker som diskuterer politikk i offentlig rom opplever å møte noen som er dypt uenige?

Alle parter har ytringsfrihet, og alle har muligheten til å gå -- alle har rett til å ytre seg, og alle har rett til å bli.

Fortell meg gjerne svaret.

Lenke til kommentar

Jeg ga deg personlig bedre kilder enn Stormfront som du virket å ha hørt på; politiets egne uttalelser, påtalemyndighetenes uttalelser, redneck revolts faktiske uttalelser uten tolkning som krever alternativ virkelighetsforståelse, rettsaken mot Redneck Revolt hvor de ble frifunnet, lokalavisen som forklarte hva videokamera på stedet viste, omtrent syv ganger uten at du noen gang til tok deg fakta, i et tidsperspektiv over flere måneder.

Det samme gjorde mange andre.

Jeg har ingen anelse om hva Stormfront er, men det er sikkert noe du har for vant å anklage meningsmotstandere for å frekventerer.

Jeg brukte de kildene som jeg viste, flere kom med påstander, men jeg så bare påstander og ingen dokumentasjon. SIden det ble påstått at det fantes dokumentasjon så avventet jeg dette.

Alle parter har ytringsfrihet, og alle har muligheten til å gå -- alle har rett til å ytre seg, og alle har rett til å bli.

Fortell meg gjerne svaret.

Svaret er utrolig enkelt for de fleste siviliserte mennesker. De som allerede har et privat møte på en lukket privat lokasjon eller har en personlig samtale på en benk burde få fortsette med det uten å bli forstyrret.

At du i det hele tatt foreslår at de er de som blir plaget som skal gå bort når de blir plaget eller at yttringsfrihet gir deg rett til å tvinge andre til å høre på deg viser hvor mye du er ute og kjører her.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ingen anelse om hva Stormfront er, men det er sikkert noe du har for vant å anklage meningsmotstandere for å frekventerer.

Jeg brukte de kildene som jeg viste, flere kom med påstander, men jeg så bare påstander og ingen dokumentasjon. SIden det ble påstått at det fantes dokumentasjon så avventet jeg dette.

Hva var kildene dine da..?

Det er milliarder på milliarder av alternative virkeligheter som kan uttrykkes med ord og som bare er vill fantasi -- og bare en virkelighet som faktisk har hendt.

Alternative tolkninger av virkeligheten er unike som fingeravtrykk -- eller snøflak, om du vil -- så når plutselig det er en haug med unike hvite snøflak som er helt like, så lukter det litt brunsvidd.

Det var sikkert helt tilfeldig at en haug med sensitive hvite gutter plutselig satt med samme feilaktige oppfattelsen av en hendelse, selv om de objektive mediene faktisk rapporterte hva som hadde hendt -- slik de pleier, slik at mennesker med kritisk sans slapp å spekulere.

Det som er mest spesielt er hvordan du faktisk kom opp med konklusjonen din i utgangspunktet, før du kjente til fakta i saken, og trengte fakta for å korrigere synet du har fått konstruert av alternative fakta -- i stedet for å ha hull i forståelsen av hendelsesforløpet.

---

Og angående videoen, så var problemet utelukkende kameramannen, som er tydelig sosiopat.

Intervjuobjektet og personen som kom ville hatt en fredlig samtale om ikke sosiopaten gjorde alt i sin makt for å provosere og skape kvalme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...