AnArv Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Dette er en tråd hvor man viser venstresidens sanne ansikt. Del gjerne synspunkter om dere ser i videoene, da det heldigvis blir bare oftere og oftere man kan ta marxist-kommunistene for åpent kamera, slik at det blir eksponert for deres virkelige verdier. I første video ser man en mann som veldig gjerne vil diskutere fordi han er veldig interessert i synspunktene til meningsmotstanderen. Her eksponeres det hvilken interesse mannen egentlig har: Lengde;6m26s 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reg2000 Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Dette er en post hvor man viser høyresidens sanne ansikt. Del gjerne synspunkter om dere ser i artikkelen, da det heldigvis blir bare oftere og oftere man kan ta ekstremistene for åpent kamera, slik at det blir eksponert for deres virkelige verdier. Har du andre hudfarger er svaret drap. https://www.nrk.no/urix/dette-vet-vi-om-terrorangrepene-pa-new-zealand-1.14474352 Endret 16. mars 2019 av Reg2000 11 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Dette er en post hvor man viser høyresidens sanne ansikt. Del gjerne synspunkter om dere ser i artikkelen, da det heldigvis blir bare oftere og oftere man kan ta ekstremistene for åpent kamera, slik at det blir eksponert for deres virkelige verdier. Har du andre hudfarger er svaret drap. https://www.nrk.no/urix/dette-vet-vi-om-terrorangrepene-pa-new-zealand-1.14474352 Vel, det er KANSKJE noe tidlig konkludere stort om vedkommendes politiske tilhørighet ... det eneste du avslører ved å stemple vedkommende som "høyresiden" er vel at du anser deg selv som "venstresiden". 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Alle vet at leftist ikke tåler å høre meninger de ikke er enige i. Høyresiden er som regel velartikulert og bruker fakta. Venstresiden hyler rasisme og prøver å sensurere andre. Ekstremister derimot er voldelige på begge sider. Har du andre hudfarger er svaret drap. Muslim er ikke en hudfarge. Endret 16. mars 2019 av Tåkefyrste 13 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Dette er en post hvor man viser høyresidens sanne ansikt. https://www.nrk.no/urix/dette-vet-vi-om-terrorangrepene-pa-new-zealand-1.14474352 Terroristen i New Zealand var kommunist, bare sjekk manifestet hans. Je, jeg vet at mange lar seg lure av lyge-media og bryr seg ikke om å sjekke fakta. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Høyresiden er som regel velartikulert og bruker fakta. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har faktisk aldri sett noen på venstresiden komme med et godt argument. 14 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Terroristen i New Zealand var kommunist... for lenge siden ... akkurat som Mussolini ... som deretter ble Fascist. , bare sjekk manifestet hans.Ett godt råd, som du burde følge selv. Jeg har lest hele manifestet. Je, jeg vet at mange lar seg lure av lyge-media og bryr seg ikke om å sjekke fakta.Og du trodde du skulle klare samme bragden? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg har faktisk aldri sett noen på venstresiden komme med et godt argument. Nå er det vel mulig det sier mer om deg enn "venstresiden"..? 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Nå er det vel mulig det sier mer om deg enn "venstresiden"..? godt argument. du må høre til venstresiden 10 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Terroristen i New Zealand var kommunist, bare sjekk manifestet hans. Je, jeg vet at mange lar seg lure av lyge-media og bryr seg ikke om å sjekke fakta. Did you always hold these views? No, when I was young I was a communist, then an anarchist and finally a libertarian before coming to be an eco-fascist. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) godt argument. du må høre til venstresiden Forsøker egentlig ikke å klassifisere meg som en del av noen "sider", men med tanke på at det er på høyresiden man finner de som baserer sin virkelighetsforståelse og "fakta" på bibelen, gud og trickle-down-effekten, så anser jeg det som et kompliment. Takk. Endret 16. mars 2019 av Zork 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Terroristen i New Zealand var kommunist, bare sjekk manifestet hans. Je, jeg vet at mange lar seg lure av lyge-media og bryr seg ikke om å sjekke fakta. Snakk om å gripe etter halmstrå ... 12 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Oi.Russland via Russia Today og deres allierte har virkelig begynt med 2020-valgkampen sin i USA og å splitte vesten mer..!...såvidt jeg husker så skulle de lettest påvirkelige fra alt-right programmeres til å virkelig hate sosialister i tillegg til muslimer denne gangen, samtidig som at de skal forsøke å spille oppunder hat fra de mest til venstre mot høyresiden, og den innsatsen har tydeligvis begynt for fullt.Bare husk det når det plutselig kommer begynner å komme venstreekstreme postere som faktisk ikke har god argumentasjon med kilder fremover. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Were/are you a fascist? Yes. For once, the person that will be called a fascist, is an actual fascist. I am sure the journalists will love that. I mostly agree with Sir Oswald Mosley’s views and consider myself an Eco-fascist by nature. The nation with the closest political and social values to my own is the People’s Republic of China. https://observer.news/assets/The-Great-Replacement.pdf 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ultra-nasjonalist, altså 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Snakk om å gripe etter halmstrå ... Noen som har Kina som forbilde, er mot firmaer for for arbeidernes eierskap av produksjonsmidlene er ikke akkurat "høyreekstrem". Bare husk det når det plutselig kommer begynner å komme venstreekstreme postere som faktisk ikke har god argumentasjon med kilder fremover. Akkurat som idag altså? Endret 16. mars 2019 av robertaas 6 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Vel, det er KANSKJE noe tidlig konkludere stort om vedkommendes politiske tilhørighet ... det eneste du avslører ved å stemple vedkommende som "høyresiden" er vel at du anser deg selv som "venstresiden". Nei det eneste jeg avslører er hvor tåpelig denne tråden er. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ultra-nasjonalist, altså Alle politiske partier på stortinget er tilhengere av å bruke vold for å forhindre at utlendinger kommer til Norge. Ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Alle politiske partier på stortinget er tilhengere av å bruke vold for å forhindre at utlendinger kommer til Norge. Ikke store forskjellen. Og du er tilhenger av å bruke vold for å forhindre at noen trer inn over områder du forvalter uten å spørre deg om tillatelse -- som for eksempel huset ditt. Fellesskapet Norge har planer som strekker år og tiår frem i tid for landet som praktisk talt resten av verden -- med noen veldig få unntak -- lar oss ha suverenitet over. Ubegrenset innvandring ødelegger dette arbeidet våre folkevalgte gjør på vegne av oss; befolkningen som administrerer landet. Verden må globaliseres ytterligere før vi kan snakke om å fjerne grenser; eller så vinner raskt de mest nasjonalistiske og minst altruistiske nasjonene kappløpet om å sanke ressurser de kan bruke på seg selv for å legge andre nasjoner under seg i verdenshandelen og handelsavtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå