AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hei er en gutt på 15 år som går på ungdomskolen. I 8ende hadde jeg mange venner å folk å henge med som dæ gikk på skolen min tidligere. Etterhvert så ville ingen av de møte meg. Alle begynte å ignorere meg. Nå er alle på skolen min i sine egne grupper. Mens jeg bare sitter hjemme alene på snapchat. På skolen snakker jeg med en del folk det er bare at på fritiden så vil ingen møte meg selv om jeg ser alle er sammen og sånt. Har noen tips som at jeg kan bli mere inkludert? Anonymous poster hash: 2b4aa...530 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Skru av og/eller begrens snapchat, ta del i aktiviteter. Finn hobbyer, noe å gjøre og aktivisere deg i. Det er trist at det er sånn, man må bare prøve å finne noe å være aktiv i og ta del i, og ikke bunkre seg for mye ned inne. Litt er greit, men ikke som en krigsbunkers. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hei er en gutt på 15 år som går på ungdomskolen. I 8ende hadde jeg mange venner å folk å henge med som dæ gikk på skolen min tidligere. Etterhvert så ville ingen av de møte meg. Alle begynte å ignorere meg. Nå er alle på skolen min i sine egne grupper. Mens jeg bare sitter hjemme alene på snapchat. På skolen snakker jeg med en del folk det er bare at på fritiden så vil ingen møte meg selv om jeg ser alle er sammen og sånt. Har noen tips som at jeg kan bli mere inkludert? Har du tatt initiativ til å være med noen hjem? Det er et steg du kan ta. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 I din alder er det dessverre mange som ikke enda har lært seg å oppføre seg og det kan nok oppleves vanskelig å komme i kontakt hvis man faller imellom gjengene. Hva hobbyer er det som opptar ungdommene rundt deg? Jeg antar det er dataspill av forskjellige slag? Er dette noe som også interesserer deg? Når jeg var på rundt din alder begynte jeg med rollespill og min opplevelse i dette miljøet er utelukkende positivt. De fleste som spiller rollespill er snille mennesker som evner empati og samspill i større grad enn mange andre grupper, siden rollespillet i stor grad avhenger av dette. I byen jeg kommer fra er det flere brettspill klubber. Her samles folk i alle aldre og spiller alle mulige kjekke spill. Her er det lett å komme i snakk med andre. Det er mange flere kjekke og spesielle brettspill enn du skulle tro. Hadde det ikke vært for at vi bor så langt ifra hverandre så kunne jeg introdusert deg for en grei gjeng. Alle byer av noe størrelse har slike grupper. Søk på facebook. Ikke vær redd for å møte opp. Folk er hyggelige og hjelpsomme så man trenger ikke være bekymret for å ikke klare å henge med. 1 Lenke til kommentar
Sjimpansen Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Akkuratt den situasjonen er du ikke alene om. På ungdomskolen kommer du i en klasse på kanskje 30 personer hvor halvparten er samme kjønn som deg. Du er ikke teit om du ikke finner venner blandt 15 stykk, hvis det er det du tror! Det blir enklere når du er ferdig med ungdomskolen. Da velger du studieretning og treffer folk som interesserer seg for det samme. Det blir gjerne større klasser og undervisning på tvers av klassene, ergo flere folk å velge i. Hold ut eller engasjer deg i noe ved siden av skolen. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2019 Fritidsaktivitet. Enkelt å greit. Anonymous poster hash: bbc08...57e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå