TMB Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Har en lenestol som bare står og støver ned, og tenkte å få solgt den på Finn.Men jeg aner ikke hva jeg kan selge den for, vet heller ikke hva den kostet ny eller om det er ekte skinn. Jeg tror den er fra IKEA, men det var ikke jeg som kjøpte den og det står ingen merkelapp/info på den overhodet. Har prøvd å se på Finn men det ligger så mye rart at det er vanskelig å finne en tilsvarende en.Den er superkomfortabel å sitte i og har sånn støtte til bena man kan vippe ut. Endret 18. mars 2019 av TMB Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Nå svarer jeg ikke hva som nødvendigvis er rett, men denne ville jeg vel gitt for 600-800 kr for en brukt. Har hatt en slik stol tidligere, og den er fantastisk god å sitte i, ja! Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Min stol som ligner (har ikke knapper i ryggen) ga jeg kr,- 500 for. Dette var i november-desember en gang. Prisene ser ut til å begynne der for slike noname svarte lenestoler i OK stand. EDIT: Om stolen er fin og lite brukt kan du sikkert legge deg på minst kr,- 1 000 sånn til å begynne med. Endret 16. mars 2019 av nightowl Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Så igjennom alt de hadde på ikea's hjemmeside, fant den ikke. Googlet "stressless skinn svart", fant ikke. Hvis den ikke er særlig brukt, den befant seg i samme by, jeg kunne prøvesitte den og virkelig likte'n og falt for'n, ville jeg bydd 1000 kr. Men jeg trenger ikke, så ikke prøv å selg den til meg ^^ Det burde vel finnes noe informasjon på den under på treverket eller noe sted.Hvis jeg skulle selge den, ville jeg vurdert å spørre en møbelbutikk om de kunne ta en titt på den, så man får utelukket at den ikke er noe spesialdesign som koster 10 000 kr i en fancy schmancy butikk. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Kanskje den er fra Jysk, de har noen ganske rimelige slike stoler. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Forresten, ekstratips: prøv å selge den via Tise i tillegg til Finn. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ikea selger ikke slike lengre Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Trur ikke det der er ekte skinn. 1000lapp max om den er veldig fint brukt. 500 ved slitasje. Mener sånn falsk skinn kalles Skai eller noe. Endret 16. mars 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Trur ikke det der er ekte skinn. 1000lapp max om den er veldig fint brukt. 500 ved slitasje. Mener sånn falsk skinn kalles Skai eller noe. Ikke faux du mener? Eller er det kun med skinnklær og ikke skinnmøbler, kanskje? Men, jeg vil tro at den lenestolen liggre et sted mellom fint brukt og litt bruksslitasje, hvis jeg skal ta utgangspunkt i det du setter, så er vel ikke så lang unna med 800 kr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Å bli kvitt brukte møbler i Norge er vanskelig nok om du ikke skal ha betalt også. Folk har for mye penger til å kjøpe stoler noen andre har fjertet i, i hvert fall ikke så lenge det ikke er noe helt spesielt. Jeg så en sånn i gratisboden i Møllendalsveien for et par dager siden. Her skal noen ha en tusing, men det er Hjellegjerde, et dyrt merke. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=139635409 Gis bort: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=142296920 Gis bort: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=140542237 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=140682933 ...etc... Altså, du kan være heldig, men hvis det haster litt er Fretex din venn. Endret 18. mars 2019 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tydeligvis forskjell i-, og utenfor by .. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Billigste løsning er mange ganger å gi bort på Finn Fretex tar som regel ikke i mot møbler på sine lokale avdelinger og dynga skal ha betalt, og bor man ikke i nærheten av de så må en ha tilgang på stor nok bil, noe som alle ikke har Skal ha meg ny stol snart, men kommer ikke til å kjøpe brukt, med mindre jeg kommer over et skikkelig tilbud (les: gratis) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) #10: I svarte rakkern, du fant 3 identiske på Finn? Som gis bort?? Jeg pleier å gjette riktig på slike auksjonsprogrammer og ofte på Antiques Roadshow, men her var jeg visst på viddene. Endret 18. mars 2019 av Taurean Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 #10: I svarte rakkern, du fant 3 identiske på Finn? Som gis bort?? Jeg pleier å gjette riktig på slike auksjonsprogrammer og ofte på Antiques Roadshow, men her var jeg visst på viddene. Større marked i- og rundt byer. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tommelfingerregel på finn er å alltid prøve å ta seg betalt først om man har tid folk kjøper det meste og leter etter "kupp".. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tommelfingerregel på finn er å alltid prøve å ta seg betalt først om man har tid folk kjøper det meste og leter etter "kupp".. Så er også min erfaring med Tise at folk har større betalingsvilje der, så TS legg gjerne ut gjerne annonsen også der. I appen er det også litt selgertips som har vært nyttige. Jeg har fått solgt mer gjennom Tise enn gjennom Finn. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2019 La den ut for 1000,- i går og nå hentet noen den for 700,- Fornøyd med det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå