thomassit0 Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Salvesen. skrev (1 minutt siden): Ah, det forklarer jo en del. Altså at det kommer med en nesten garantert ekstra pott i overtid. Dog er jeg ikke for løsninger som krever merarbeid men det gir jo noe mening likevel:p Var nettopp i en diskusjon med ett selskap selv som hadde latterlig lav fastlønn men skrøt av at her kunne en jobbe så mye overtid som en bare orket😅 akkurat som om en ikke har ett liv å leve 🤣 Ja, jeg er ikke veldig fristet av de som tilbyr sistnevnte, om jeg må jobbe masse overtid for å få litt mer enn det jeg hadde hos 2S så er nok ikke det så veldig interessant. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober thomassit0 skrev (3 minutter siden): Ja, jeg er ikke veldig fristet av de som tilbyr sistnevnte, om jeg må jobbe masse overtid for å få litt mer enn det jeg hadde hos 2S så er nok ikke det så veldig interessant. Enig, i tillegg må en forholde seg til en masse lovverk ift arbeidstid osv. Liker meg bedre i en SUS stilling der jeg kan jobbe når det passer meg og ha en god bonus ordning som er basert på min prestasjon. Lenke til kommentar
Gjest a58bf...717 Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober jeg ble tilbudt 1 050 000,- nå nylig som Manager i 2S. Kunne nok ha dyttet det opp mot 1.1, men jeg tror thats it. Noe mellom 50-100k "bonus" - som jeg forsto var ganske sikkert år til år. Anonymous poster hash: a58bf...717 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Er det noe videre nivåer over Manager da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Nimrad skrev (15 timer siden): Er det noe videre nivåer over Manager da? Hos 2S så er det Senior Manager, etter det så er det vel Director tror jeg. Lenke til kommentar
Cyclonex Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober On 14.10.2024 at 5:23 PM, Guest a58bf...717 said: jeg ble tilbudt 1 050 000,- nå nylig som Manager i 2S. Kunne nok ha dyttet det opp mot 1.1, men jeg tror thats it. Noe mellom 50-100k "bonus" - som jeg forsto var ganske sikkert år til år. Anonymous poster hash: a58bf...717 Hvor lang erfaring har du? Lenke til kommentar
Gjest a58bf...717 Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober 5 hours ago, Cyclonex said: Hvor lang erfaring har du? 32 år nå, startet IT karrieren etter vgs 19-20 år. forsto det slik at det var i det høyere sjiktet i m / sm, men takka iaf nei. dette innafor "digital platform services" Anonymous poster hash: a58bf...717 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå