Gå til innhold

Lønnsnivå i Sopra Steria?

Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Ah, det forklarer jo en del. Altså at det kommer med en nesten garantert ekstra pott i overtid. Dog er jeg ikke for løsninger som krever merarbeid men det gir jo noe mening likevel:p

Var nettopp i en diskusjon med ett selskap selv som hadde latterlig lav fastlønn men skrøt av at her kunne en jobbe så mye overtid som en bare orket😅 akkurat som om en ikke har ett liv å leve 🤣

Ja, jeg er ikke veldig fristet av de som tilbyr sistnevnte, om jeg må jobbe masse overtid for å få litt mer enn det jeg hadde hos 2S så er nok ikke det så veldig interessant. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thomassit0 skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg er ikke veldig fristet av de som tilbyr sistnevnte, om jeg må jobbe masse overtid for å få litt mer enn det jeg hadde hos 2S så er nok ikke det så veldig interessant. 

Enig, i tillegg må en forholde seg til en masse lovverk ift arbeidstid osv. Liker meg bedre i en SUS stilling der jeg kan jobbe når det passer meg og ha en god bonus ordning som er basert på min prestasjon.

Lenke til kommentar
Gjest a58bf...717

jeg ble tilbudt 1 050 000,- nå nylig som Manager i 2S. Kunne nok ha dyttet det opp mot 1.1, men jeg tror thats it.

Noe mellom 50-100k "bonus" - som jeg forsto var ganske sikkert år til år.

Anonymous poster hash: a58bf...717

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 14.10.2024 at 5:23 PM, Guest a58bf...717 said:

jeg ble tilbudt 1 050 000,- nå nylig som Manager i 2S. Kunne nok ha dyttet det opp mot 1.1, men jeg tror thats it.

Noe mellom 50-100k "bonus" - som jeg forsto var ganske sikkert år til år.

Hvor lang erfaring har du?

Lenke til kommentar
Gjest a58bf...717
5 hours ago, Cyclonex said:

Hvor lang erfaring har du?

32 år nå, startet IT karrieren etter vgs 19-20 år. forsto det slik at det var i det høyere sjiktet i m / sm, men takka iaf nei. dette innafor "digital platform services"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...