Scarvo Skrevet 7. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2020 1012 billioner år inn i fremtiden. På denne tiden er det stor sannsynlighet for at universet forsvinner i en såkalt "Big Crunch". Det er et mulig scenario hvor den metriske ekspansjonen av verdensrommet reverserer og universet kollapser tilbake til en singularitet i form av et sort hull. https://en.wikipedia.org/wiki/Big_Crunch 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Skal vi gi oss med denne tråden nå? Det var et innteresant eksperiment, men nå blir det stadig vanskeligere å skrive om ting som er fjernere og fjerne og en evighet inn i fremtiden og jeg forstår ikke helt disse tallberegningene heller? Så skal vi slutte tråden der. Jeg føler ihvertfall at jeg er klar til å slutte. Andre kan fortsette selvfølgelig, men jeg tror jeg gir meg. Hva sier du, Scarvo? Og eventuelt andre? Fra 2020, året vi er inne i nå og til den fjerneste evigheten? Endret 10. mars 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2020 Foreslår at vi tar en pause og heller venter til vi har tatt igjen trådens nåværende årstall Neida, jeg er enig med deg. Nå er det veldig mye snakk om universer, galakser, planetødeleggelser osv. Like greit å gi seg når begge har mistet lysten på å fortsette. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2020 Da er vi enige i det. Tråden ble jo nesten et år gammel og å gå fra året vi er i nå, altså 2020 og noen billioner år fremover var jo et artig eksperiment. Vet ikke om Liberia har stanset nedhuggingen av trær slik de skulle gjøre det i år. Det er jo helt andre ting og et virus som nå preger nyhetene. Men uansett takk for følget. Velkommen igjen på andre tråder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå