vegge Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Tenkte jeg skulle brenne en liten CD til nabogutten. Har gjort det tidligere, men nå har jeg problemer med å finne noen artige sanger. Håpet dere kunne hjelpe meg. Det trenger ikke nødvendigvis være morsomt, men kanskje vi skal prøve å unngå Aicha. (forresten, Aicha hadde kanskje funket..) Det kan gjerne være vanlige sanger. Hadde i hvert fall vært hyggelig med litt hjelp.. 1. Liverpool FC - You'll Never Walk Alone 2. Travelling Strawberries - The støvel dance 3. Endret 21. desember 2003 av havegg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Søstra mi ble 10 år idag. Hun har blitt oppdratt til å høre på samme musikk som meg, så nå hører hun på Metallica, Iron Maiden, Guns 'n' Roses, AC\DC osv... Så hvorfor ikke bare la han få no skikklig musikk først som sist? Ellers kan du prøve noen av disse sangene da: Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days Eller kanskje å lære han om blomster og bier først som sist med plata "E-Rotic - Greatest Tits" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Oah hele natten 1, 2 og sist men ikke minst 3 Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Dr snuggles, fra sveriges barnetv Endret 21. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sjekk "hitlisten" (...) til en av 'Hits for Kids'-cdene. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dimmu Borgir, Covenant og Sonata Artica. Kanskje noe Cannibal Corpse også Lenke til kommentar
handbook Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Søstern er oppdratt til å høre på go-trance som meg Lenke til kommentar
Osram Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sjekk "hitlisten" (...) til en av 'Hits for Kids'-cdene. Fysj, fysj og atter fysj!!! Han fortjener da bedre enn det! Har selv en sønn på 11 og han er godt oppdratt med de store heltene fra 80-tallet. Følgende er schlagere hos han og alle hans kompiser: Run DMC/Aerosmith: Walk this way Beastie Boys: You gotta fight for your right to party Van Halen: Jump AC/DC: Highway to hell Kiss: I was made for loving you Twisted Sister: We're not gonna take it Joan Jett: I love Rock'n Roll Queen: We will rock you På den mykere fronten: Alt av Michael Jackson og Prince fra 80-tallet Alle disco-slagerne fra 80-tallet (Kc and the sunshine band, Chic, Kool and the Gang etc etc) samt David Bowie, Bon Jovi Nyere: Baha Men: Who let the dogs out Chumbawamba: Tubthumping Shaggy: Mr. Bombastic Alt av Eminem selvfølgelig Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg gir Peaches osv til lillesøster. Men angrer alltid når hun bruker det overdimensjonerte anlegget jeg gav henne da jeg fikk surround på rommet til metal musikken min. Stikk inn på vg.no på topp20 så finner du et lite utvalg av 10åring-musikk. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hun har blitt oppdratt til å høre på samme musikk som meg, så nå hører hun på Metallica, Iron Maiden, Guns 'n' Roses, AC\DC osv... Så hvorfor ikke bare la han få no skikklig musikk først som sist? WOW Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sjekk "hitlisten" (...) til en av 'Hits for Kids'-cdene. hits for kids høres jo kanskje bra ut, men hvis du tenker deg om er det jo bare de samme sangene som var på absolute music for 1-2 år siden.. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hits for kids høres jo kanskje bra ut, men hvis du tenker deg om er det jo bare de samme sangene som var på absolute music for 1-2 år siden.. :| Brum. Ikke fremstill dette som at jeg _anbefaler_ sangene på disse CDene som god musikk for folk flest. Uavhengig av hvor gamle sangene er, så er det musikk som passer slike enkle sjeler disse 10-åringene er - selv om jeg personlig ville prøvd å holde Backstreet Boys og Peaches utenfor hørevidde. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 TNT, whitesnake, def leppard, van halen, uriah heep, deep purple, rem, kiss, thin lizzy og queen. Må passe på foreldrene også Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 For all del; dropp pop og få fyren til å høre på skikkelig rock/metal/punk/++ istedet for listemusikk. Jeg anger hvertfall ikke på at brodern fikk meg å høre på "ordentlig" musikk allerede i fra 8-9 års alderen. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dimmu Borgir, Covenant og Sonata Artica. Kanskje noe Cannibal Corpse også Prøv cannibal corpse du.... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du må selvsagt få han til å like noe skikkelig. (Metal) Begynn gjerne med noe rorlig. Alla lacuna coil. Også kan du jobbe deg oppover med å gi han hardere og hardere etter hvert..... Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hits for kids musikk og dance Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tja, rap er alltids tøft for en 10 åring Eller hvis du virkelig vil sparke fra kan du kjøpe ugress albummet til han.. Er litt stilig eletronika, men jeg tviler han vil DIGGE det.. Hvis han er VEELDIG moden for alderen kjøper du den nyeste Cafè Del Mare plata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå