Gå til innhold

Sanger til en 10-åring..


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle brenne en liten CD til nabogutten. Har gjort det tidligere, men nå har jeg problemer med å finne noen artige sanger. Håpet dere kunne hjelpe meg. Det trenger ikke nødvendigvis være morsomt, men kanskje vi skal prøve å unngå Aicha. (forresten, Aicha hadde kanskje funket..) Det kan gjerne være vanlige sanger. Hadde i hvert fall vært hyggelig med litt hjelp.. :)

 

1. Liverpool FC - You'll Never Walk Alone

2. Travelling Strawberries - The støvel dance

3.

Endret av havegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra mi ble 10 år idag.

 

Hun har blitt oppdratt til å høre på samme musikk som meg, så nå hører hun på Metallica, Iron Maiden, Guns 'n' Roses, AC\DC osv... Så hvorfor ikke bare la han få no skikklig musikk først som sist? ;)

 

Ellers kan du prøve noen av disse sangene da:

 

Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days

 

Eller kanskje å lære han om blomster og bier først som sist med plata "E-Rotic - Greatest Tits" :thumbs:

Lenke til kommentar
Sjekk "hitlisten" (...) til en av 'Hits for Kids'-cdene. :shrug:

Fysj, fysj og atter fysj!!! Han fortjener da bedre enn det! :yes:

 

Har selv en sønn på 11 og han er godt oppdratt med de store heltene fra 80-tallet. Følgende er schlagere hos han og alle hans kompiser:

 

Run DMC/Aerosmith: Walk this way

Beastie Boys: You gotta fight for your right to party

Van Halen: Jump

AC/DC: Highway to hell

Kiss: I was made for loving you

Twisted Sister: We're not gonna take it

Joan Jett: I love Rock'n Roll

Queen: We will rock you

 

På den mykere fronten:

Alt av Michael Jackson og Prince fra 80-tallet

Alle disco-slagerne fra 80-tallet (Kc and the sunshine band, Chic, Kool and the Gang etc etc) samt David Bowie, Bon Jovi

 

Nyere:

Baha Men: Who let the dogs out

Chumbawamba: Tubthumping

Shaggy: Mr. Bombastic

Alt av Eminem selvfølgelig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
hits for kids høres jo kanskje bra ut,  men hvis du tenker deg om er det jo bare de samme sangene som var på absolute music for 1-2 år siden.. :|

Brum. Ikke fremstill dette som at jeg _anbefaler_ sangene på disse CDene som god musikk for folk flest. :devil: Uavhengig av hvor gamle sangene er, så er det musikk som passer slike enkle sjeler disse 10-åringene er - selv om jeg personlig ville prøvd å holde Backstreet Boys og Peaches utenfor hørevidde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...