larsen_1 Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Noen som har tips til et gratis recovery program til en ekstern harddisk? Har prøvd flere men når jeg skal lagre de popper det opp en betalingsgreie. Noen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Lenge siden jeg har brukt noe slikt. Se på PhotoRec, Recuva. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Lenge siden jeg har brukt noe slikt. Se på PhotoRec, Recuva. Takk for tips Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Lenge siden jeg har brukt noe slikt. Se på PhotoRec, Recuva. Recuva har en free versjon og en pro. Sier sitt.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Det var normalt med flere slike program. Gratisversjonen viser deg om det kan finne filene, så må du betale for å hente de ut. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Det var normalt med flere slike program. Gratisversjonen viser deg om det kan finne filene, så må du betale for å hente de ut. Jepp Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Er bare til å betale. Sørg for backup neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Recuva har en free versjon og en pro. Sier sitt.. La nå fordommene dine fare. Ikke noe galt med freeversjonen til recuva: Lenke til kommentar
Privatperson Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg kan anbefale PhotoRec/Testdisk det er Open Source så ikke noe betaling for noe der. Tror de nå også har fått pek-og-klikk GUI fra tidligere kommandovindu. Ellers har du jo flere linux distribusjoner som gjør dette med ddrescue for eksempel. System Rescue CD https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download http://www.system-rescue-cd.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå