MultiGamerClub Skrevet 15. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2019 Har en V70 D3 2016 for tiden med bluetooth problemer og generell treg prosessor. Tar rundt 10-15 sekunder før den kobler seg til bluetooth og den har bare blitt tregere siden jeg kjøpte den i august i fjor. Drøyt 7-8 mnd siden. Bluetooth krasjet faktisk igår også som lemmet bilen i 1-2 minutter før maskinen i bilen forsto at den krasjet og restartet systemet. Skjedde ikke noe med dashbordet selv om det også er digitalt, men undrer hvorfor den krasjet. Hva gjør at bluetooth på en bil krasjer? Evt går tregere på den lille stunden jeg har hatt bilen. Usikker på hva jeg egentlig kan gjøre for og få bilens prosessor til og gå bedre eller få den igang raskere med og koble seg opp, noen som vet hva feilen kan være eller hva jeg burde gjøre? Litt redd mtp at jeg har så ny bil og alt er elektrisk.. (Selv sensorene er ultra-sensitive ) Bruker bare spotify for bluetooth tilkobling og har fjernet gamle enheter som var tilkoblet. Er kun familien min som har lagret enheter med meg inkludert. 3 hittil som ligger inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå