juXtin Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm... Oppgraderte nettopp systemet mitt til det som står under. Bytta fra Pentium osv, noe som i grunnen går helt greit. Men med små mellomrom begynner det å komme små "hakke"-lyder, akkurat som hakk i plata, og cpu-usage gjør små hakk opp til ca. 25 % . Noen som vet hvordan jeg kan få bukt med dette problemet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 1. Installert Windows på nytt? 2. Installert de nyeste driverne (DirectX, skjermkort og Chipset)? Bare to teorier jeg har. Lenke til kommentar
juXtin Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, jeg har lixm nettopp formatert og installert Windows 2000 Professional... Så jeg forstår ikke helt hvorfor det skal bugge slik Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 yo dejan ^^ det e sikkert (d innebygde) lydkortet ditt.. hehe irq feil på de soundstom kortå.. prøv å oppdater driverane ? eller se på irq.. tiihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå