Uferdig Setnin Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Hei!Har noen ett kredittkort å anbefale? Jeg reiser nesten aldri, tjener rundt 25k / mnd på deltidsjobb og jobber fulltid samt nettstudier. Jeg ønsker ett kredittkort som har gode kår for reise og netthandel. Jeg er 20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Norwegian Visa for reise 365Direkte for drivstoffrabatt (Gjelder på ESSO. Hvis du ikke har esso i nærheten er FlexiVisa bedre som drivstoffkort) Hvis cashback og rabatter er noe du syntes er viktig kan kanskje Remember og DNB mastercard være gode kort. Siden du skriver reise og netthandel vil jeg anbefale Norwegian Visa. Det er totalt sett Norges beste kredittkort, og spesielt innen reise og netthandel. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Norwegian Visa for reise 365Direkte for drivstoffrabatt (Gjelder på ESSO. Hvis du ikke har esso i nærheten er FlexiVisa bedre som drivstoffkort) Hvis cashback og rabatter er noe du syntes er viktig kan kanskje Remember og DNB mastercard være gode kort. Siden du skriver reise og netthandel vil jeg anbefale Norwegian Visa. Det er totalt sett Norges beste kredittkort, og spesielt innen reise og netthandel. Trenger ikke drivstoffrabatt. Så Norwegian Visa er det jeg burde lese meg opp på og evt. skaffe? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Norwegian Visa er det beste alternativet hvis betaler du i tide. De er også de verste, hvis du ikke betaler. Endret 15. mars 2019 av Riktig Lønn Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg stemmer også for Norwegian Visa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Trenger ikke drivstoffrabatt. Så Norwegian Visa er det jeg burde lese meg opp på og evt. skaffe? Ja. Når jeg ser på kredittkort ser jeg ikke overhodet på renter og slikt, da dette er uinteressant. Dersom man skaffer seg kredittkort for å bruke penger man ikke har, er det ingen fordeler. Kredittkort er for de som har kontroll på økonomien sin. Edit: Husk at kredittkort også kan registreres på feks statoil medlemskapet ditt slik at du får 30øre drivstoffrabatt og andre medlemsfordeler. Endret 16. mars 2019 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Verifisert Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Støtter anbefalingene om Norwegian Visa. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Burde også vurdere DNB Mastercard, for de har titt og ofte 20% på Power. Veldig kjekt om man skal kjøpe ny TV, kjøleskap eller annen forbrukerelektronikk. XXL har også 20-25% rabatt iblant med det kortet. De jeg husker som har hatt DNB Superweekend-rabatt er Power, XXL, Skeidar, Lampehuset, Babybanden. Pluss at de har en hel haug med faste rabatter hos en god del selskaper. Det kortet sammen med BankNorwegian-kortet er en rimelig bra kombo. Bare husk å betale faktura i tide Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Okei, ang bruk av norwegian sitt, brukes vel kun på nettkjøp og sånnt? Også får jeg en faktura i mnd? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Norwegiankortet kan brukes over alt til det meste. Mulig det ikke kan brukes på Vinmonopolet (Staten liker ikke kreditt), og så må det IKKE brukes på Posten/Postibutikk. Der regnes av en eller annen grunn all bruk som kontantuttak i bank, og vil koste deg enorme summer i gebyrer. Får ferdigutfylt e-faktura en gang pr mnd i din foretrukne nettbank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå