EgTykjerDetErFlott Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Hvor var fakta der? De nye standardene for å måle batteriene er mye mer riktige enn tidligere, hvis du ikke har fått det med deg. Du er en sånn som tror det er 20+ grader og flotte perfekte veier med minimal stigning overalt du altså.. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Du er en sånn som tror det er 20+ grader og flotte perfekte veier med minimal stigning overalt du altså.. Damn du er flink til å argumentere ass. Savner kilder fremdeles. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Rene bensin- og dieselbiler? Uten hybridisering? Noen få modeller kanskje, men i all hovedsak beveger markedet seg mot hybridisering av fossilbilene da det ser ut til å være eneste mulighet for å klare nye utslippskrav. Ja.. Helt rene diesel og bensin. Minst frem til 2040 og sikkert 2050 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Damn du er flink til å argumentere ass. Savner kilder fremdeles. At du ikke klarer å forstå forskjell på teori og praksis er ikke mitt problem. Du spurte ikke om kilder heller... Rekner forøvrig med at du har internett siden du skriver her så.... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Du er en sånn som tror det er 20+ grader og flotte perfekte veier med minimal stigning overalt du altså.. Stigning? Du havner gjerne tilbake til samme utgangspunktet, du veit det? Eller er det sånn at når du kjører et sted, så blir du værende der? 3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 At du ikke klarer å forstå forskjell på teori og praksis er ikke mitt problem. Du spurte ikke om kilder heller... Rekner forøvrig med at du har internett siden du skriver her så.... Det jeg mente med fakta. Men men. Elbiler er fremtiden så vi vinner uansett Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Det jeg mente med fakta. Men men. Elbiler er fremtiden så vi vinner uansett Det sa de om dieselbiler også Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Hva har nå dieselbiler med dette å gjøre da, Dubious? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Hva har nå dieselbiler med dette å gjøre da, Dubious? Viss du hadde lest mer enn bare min kommentar...................................... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Viss du hadde lest mer enn bare min kommentar...................................... Man snakket om at elbiler var fremtiden på 90 tallet.................... At du blindt trodde på myndighetene når de anbefalte å kjøpe diesel får være ditt eget problem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Man snakket om at elbiler var fremtiden på 90 tallet.................... At du blindt trodde på myndighetene når de anbefalte å kjøpe diesel får være ditt eget problem. Du tror det blir bedre med elbil? Jeg kjøpte dieselbil lenge etter at elbil bølgen startet 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Stigning? Du havner gjerne tilbake til samme utgangspunktet, du veit det? Eller er det sånn at når du kjører et sted, så blir du værende der? Du har aldri vært på biltur høres det ut som...? 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Det jeg mente med fakta. Men men. Elbiler er fremtiden så vi vinner uansett ELbil er nok ikke fremtiden nei. Kommer såklart MYE bedre alternativer etterhvert. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 ELbil er nok ikke fremtiden nei. Kommer såklart MYE bedre alternativer etterhvert. Morsom du Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Du har aldri vært på biltur høres det ut som...? Tydeligvis så er du på en evig biltur som aldri kommer ned igjen. Flytter du dit du kjører og setter igjen bilen, og er det *alltid* oppover? Endret 27. mars 2019 av bshagen 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Morsom du Viste ikke sannheten var så morsom Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Tydeligvis så er du på en evig biltur som aldri kommer ned igjen. Flytter du dit du kjører og setter igjen bilen, og er det *alltid* oppover? Ååå... Du trodde faktisk jeg mente en evig oppoverbakke altså?? Og du vet vel at man ofte kan velge en annen rute hjem? Finnes liksom mer enn 1 vei her i verden vettu.. Tenk litt før du skriver tullete ting Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Du ... kødder, ikke sant? Dette kan ikke være seriøst vel? 5 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Ååå... Du trodde faktisk jeg mente en evig oppoverbakke altså? Og du vet vel at man ofte kan velge en annen rute hjem? Finnes liksom mer enn 1 vei her i verden vettu.. Tenk litt før du skriver tullete ting Hæ? Uansett hvilken rute hjem du velger, så kjører du like mange høydemeter ned totalt sett (hvis du har klatret på turen halvveis) hvis du skal slutte der du startet. Tenk litt før du skriver tullete ting Tenk litt før du skriver tullete ting Tenk litt før du skriver tullete ting Endret 28. mars 2019 av oophus3do 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Hæ? Uansett hvilken rute hjem du velger, så kjører du like mange høydemeter ned totalt sett (hvis du har klatret på turen halvveis) hvis du skal slutte der du startet. Tenk litt før du skriver tullete ting Tenk litt før du skriver tullete ting Tenk litt før du skriver tullete ting Heh.. Så flott du ikke evner å tenke lengre enn nesa... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå