oophus Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Heh.. Så flott du ikke evner å tenke lengre enn nesa... Beklager, men du graver din egen grav. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Heh.. Så flott du ikke evner å tenke lengre enn nesa...Har du gått over i trollmode eller mener du faktisk det du skriver? Tror du huset ditt flytter seg i høydemeter om du velger å kjøre en annen vei dit? Endret 28. mars 2019 av Complexity 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Dette var faktisk hysterisk Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Gullkorn Anbefaler å melde deg på Paradise Hotel Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Ingen som plukket om dette tullet før nå? Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Det kan jo være at ruten en ønsker å kjøre, ikke er ett valg da den mangler ladestasjon? Og at ladestasjonene på en ønsket etappe er på forskjellig høyde? Ellers er det noen som vet virkningsgraden på regenereringen? Forbruket må vel gå opp om en kjører 100km i bakker og berg, enn om en kjører 100km på flat mark? Ser for meg at det blir samme senario som å kjøre med "tung fot" vs "lett fot", hvor en har lavere forbruk om en kjører så passivt som mulig. Endret 28. mars 2019 av keramikklampe 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Beklager, men du graver din egen grav. Nope.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Har du gått over i trollmode eller mener du faktisk det du skriver? Tror du huset ditt flytter seg i høydemeter om du velger å kjøre en annen vei dit? Du som ikke forstår tydligvis.. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Du som ikke forstår tydligvis..Kan du utdype litt hva det er du mener da? Kjører man til å fra jobb hver dag så pendler man jo samme høydemeter hver dag også. Elbiler vil i det minste lade batteriene sine i nedoverbakker hvorpå fossilbiler bare kan begrense forbruket og flytte energien over i varme. Endret 29. mars 2019 av Complexity Lenke til kommentar
oophus Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Nope.. Beklager, men du har allerede driti deg ut så til de grader her inne, at du vil aldri være annet enn ei klovn for min del fra nå av. Forstår at du sliter med å skrive mer enn et ord nå, da det er vanskelig å redde seg ut av tullet du skrev tidligere. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Beklager, men du har allerede driti deg ut så til de grader her inne, at du vil aldri være annet enn ei klovn for min del fra nå av. Forstår at du sliter med å skrive mer enn et ord nå, da det er vanskelig å redde seg ut av tullet du skrev tidligere. Har nok ikke det du. Er fint mulig å kjøre en rute der man har krappere stigning ene veien, svak nedstigning og så kjøre en annen vei tilbake. Men var vist vanskelig for deg å forstå Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Kan du utdype litt hva det er du mener da? Kjører man til å fra jobb hver dag så pendler man jo samme høydemeter hver dag også. Elbiler vil i det minste lade batteriene sine i nedoverbakker hvorpå fossilbiler bare kan begrense forbruket og flytte energien over i varme. Er fint mulig å kjøre en rute der man har krappere stigning ene veien, svak nedstigning og så kjøre en annen vei tilbake. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Er fint mulig å kjøre en rute der man har krappere stigning ene veien, svak nedstigning og så kjøre en annen vei tilbake. ... Men nedstigningen blir jo tilsvarende stigningen ... Endret 29. mars 2019 av PgUp 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Har nok ikke det du. Er fint mulig å kjøre en rute der man har krappere stigning ene veien, svak nedstigning og så kjøre en annen vei tilbake. Men var vist vanskelig for deg å forstå Så lenge du starter og stopper på samme sted, så spiller det ingen rolle hvilken rute du tar til og fra. Klatrer du 100 meter opp halvveis, så må du ned igjen de 100 meterne på vei tilbake. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 ... Men nedstigningen blir jo tilsvarende stigningen ... Ikke akkurat.. I høydemeter, ja. Men ikke nødvendigvis i bratthet og lengde. Du kan f.eks ha 10 graders stigning mens du har slakk nedstigning og periode med flat vei osv over mange mil når du har kommet opp. Og så tar man en annen vei tilbake til start. Så da blir den jo ikke tilsvarende.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ere mulig? Har du aldri vært på biltur før du eller?? Ikke kommenter når du ikke forstår hva som skrives? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Så lenge du starter og stopper på samme sted, så spiller det ingen rolle hvilken rute du tar til og fra. Klatrer du 100 meter opp halvveis, så må du ned igjen de 100 meterne på vei tilbake. Det spiller enorm rolle jo... Om du så må 1000 meter opp betyr det ikke at opp og nedatigningen er den samme i bratthet og lengde.. Du kan faktisk fint kjøre opp med bratt stigning, fortsette videre å ha ekstremt slakk nedstigning på andre siden av fjellet og også ha flere flate partier osv for så å kjøre en helt annen vei tilbake. Var vist ekstremt vanskelig å forstå dette?? Kjørt lite bilturer eller? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Poenget ditt var at fossilbiler takler slikt bedre? hørt om regen? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Går snart tom for popkorn! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå