steinjarle Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Tesla Model Y får opptil syv seter og nesten 500 kilometer rekkevidde Lenke til kommentar
Populært innlegg potetskrell Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Wow, tøff! 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg PgUp Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Nå stemmer Høyre om å forby nybilkjøp av fossilbil fra 2025. Denne bilen er enda en spiker i kista for dinosaurbiler. Meget flott! 15 Lenke til kommentar
5V115MSQ Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Bestilling i boks Håper virkelig denne får hengerfeste - da blir det en "komplett" Norgesbil til fornuftig pris. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roy Husvik Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Samme stygge interiøret som TM3. 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Luske_Ludvig Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Mer mer mer! Hater å ligge bak illeluktende eksosbiler 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg 2LK70DN1 Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Musk er en mester i å skaffe gratis reklame, problemet er at han på ingen måte er en mester i å lede et selskap. Blir spennende å se hvordan Teslas allerede overbelastede verksteder takler enda flere biler. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg 5V115MSQ Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 Samme stygge interiøret som TM3. Liker du flest mulig knapper? Vet ikke om du har lagt merke til det men samfunnet er på vei bort fra fysiske knapper. Mobiltelefoner, nettbrett, kasseapparater, diverse selvbetjeningsmaskiner osv er stort sett knappeløse. Den tradisjonelle bilindustrien henger stort sett 10-20 år bak slike trender (ref kassettspillere som ble levert i biler lenge etter kassettens død) men de andre kommer nok til å følge etter Tesla med langt færre knapper enn i dag. 12 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Samme stygge interiøret som TM3. Liker du flest mulig knapper? Vet ikke om du har lagt merke til det men samfunnet er på vei bort fra fysiske knapper. Mobiltelefoner, nettbrett, kasseapparater, diverse selvbetjeningsmaskiner osv er stort sett knappeløse. Den tradisjonelle bilindustrien henger stort sett 10-20 år bak slike trender (ref kassettspillere som ble levert i biler lenge etter kassettens død) men de andre kommer nok til å følge etter Tesla med langt færre knapper enn i dag. Jeg liker heller ikke minimalistisk design. Ihverfall må jeg venne meg til det. Jeg liker dashbordet til den orginale Leaf jeg. 5 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Samme stygge interiøret som TM3. Liker du flest mulig knapper? Vet ikke om du har lagt merke til det men samfunnet er på vei bort fra fysiske knapper. Mobiltelefoner, nettbrett, kasseapparater, diverse selvbetjeningsmaskiner osv er stort sett knappeløse. Den tradisjonelle bilindustrien henger stort sett 10-20 år bak slike trender (ref kassettspillere som ble levert i biler lenge etter kassettens død) men de andre kommer nok til å følge etter Tesla med langt færre knapper enn i dag. For min del er mangelen på knapper det minste problemet, om noe så savner jeg mer displayet rett foran meg som i model s og x. Men model 3 interiøret ser og føles billig ut, noe som forsåvidt gjelder de fleste teslaer. Men hva med designet på denne bilen? Den ser jo helt jævlig ut. Samme designmetoden som ble brukt med x. Ta bilen du allerde har og blås den opp til å se helt idiotisk ut. At kassetspilleren hang igjen så lenge kom nok like mye av at folk ville ha den videre, da du kunne spille av egne kassetter og kassetspilleren ble brukt til å koble til andre enheter via diverse adaptere. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nimrad Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 For de som trenger tips til hvordan man kan vinkle det negativt så finnes det en flott guide 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg L/\R~ Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2019 "De norske prisene er allerede klare" vel, det er nå. De kommer jo til å bli endret utallige ganger hvis de gjør det samme som tidligere. 11 Lenke til kommentar
Viggo Dahl Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 "Den billigste varianten vil ha en rekkevidde på rundt 230 kilometer etter EPA-standarden, altså 370 kilometer, varslet Musk. " Sett inn miles på den første så blir det flott. 3 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Var litt mye hypegasm her.. Spørsmål: Er det full størrelse på setene bak (sete 3-5), eller har den samme problem som Tesla Model 3 og S? Er det stor bagasjerom åpning, eller har den samme problem som Tesla Model 3? 3 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Var litt mye hypegasm her.. Spørsmål: Er det full størrelse på setene bak (sete 3-5), eller har den samme problem som Tesla Model 3 og S? Er det stor bagasjerom åpning, eller har den samme problem som Tesla Model 3? Etter det jeg har lest blir takhøyden noe større i Y. Bagasjeluka blir mye større, det blir hatchback dette og ikke sedan så den blir nok sammenlignbar med Model S, litt mindre enn bakluka til Model X. 2 Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Månedens dårligste skrøne? Bilen vil ha all funksjonaliteten til en SUV, men den vil kjøre som en sportsbil, sa Musk Nå blir det vel nye drag race videoer for å bevise dette.... Og nok en bil som de ødelegger med en latterlig stryringsskjerm til alt. 5 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Månedens dårligste skrøne? Bilen vil ha all funksjonaliteten til en SUV, men den vil kjøre som en sportsbil, sa Musk Nå blir det vel nye drag race videoer for å bevise dette.... Og nok en bil som de ødelegger med en latterlig stryringsskjerm til alt. Så Model 3 kjører ikke som en sportsbil? Y er jo bare en høyere 3, så egenskapene blir nok mye av det samme. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Månedens dårligste skrøne? Nå blir det vel nye drag race videoer for å bevise dette.... Og nok en bil som de ødelegger med en latterlig stryringsskjerm til alt. Model 3 er bra på bane, så y blir nok like så. Det er s/x som er dragsterne 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Pen bil på mange måter, og jeg liker interiøret, bortsett fra det ekstremt minimalistiske dashboardet. Jeg må ha instrumentpanelet rett foran meg, ikke ut til siden på en "ipad". Tesla fikk det veldig bra til på Model S og X, men på Model 3 og Y ser det bare grusomt ut dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå