dj_messiah Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 nå sitter jeg her å laster ned musikk fra kazaa men jeg vet ikke om noen bra sanger. vet dere om noen bra trance/techno sanger med trøkk? eller noen bra rap/hip hop Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vil anbefale de gå ta en edit på hva du har skrivet å omformulere deg til slik en måte at det ikke lukter ulovligheter på lang vei. MR_T Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du bør vel ikke laste ned musikk du ikke eier? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvis du får masse gavekort til jul og har lyst å kjøpe deg litt musikk så kan du jo være på utkikk etter følgende: Hardbody babes - Going Crazy Jan Wayne - 1,2,3 (Keep the spirit alive) Drunkenmunky - The Bootleg Trance 80's vol 1,2,3,4 og 5 Trance 90's vol 1 Sonar - Har en drøm Paul Van Dyk - Nothing but you jau Det sier vel litt om smaken min. Floorfilla - Anthem 1,2,3,4,5,6 er vel også tøffe, selv om de er litt gamle. Christian... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) lol trance/techno suxXxZor to dah maxXx anyhows Hvis du mener at trance/techno "suxXxZor to dah maxXx", så trenger du ikke absolutt å svare på dette temaet. Begynner å bli rilimig lei slike innlegg. Endret 21. desember 2003 av Diverse Lenke til kommentar
juXtin Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vil det si at du synes at det bare er fjortisser som ikke liker trance/techno...? Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har akkurat fått meg mp3 spiller så jeg må laste ned noen sanger Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du kan jo se i skrive albw i søkefeltet, etter en stund så finner du mange komplette trance/dance abum. Når de er ferdig bruker du AlbumWrap Extractor v1.0 til å få de til enkle mp3'er Eller du kan høre heftig musikk her http://www.energy98stl.com/listenlive.html og laste det du liker Good Luck Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vil det si at du synes at det bare er fjortisser som ikke liker trance/techno...? Tror det han mener er at han er lei fjortisser som deg som kommer inn i hver eneste trance/techno-tråd og sier at disse sjangerne suger pikk, selv om ingen har bedt om deres mening, og for å være helt enig så begynner det å irritere meg en god del også!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 lol trance/techno suxXxZor to dah maxXx anyhows Prøver du å bli med i VM i dum? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Kjøp musikken boy! Selv hører jeg på Trance Voices Vol. 9 nå.. 2 cd'er med masse flott vocal trance... tracklist; Cd1: 01.) Groove Coverage - Poison (Tune Up! Remix) 02.) Rocco - Generation of Love 03.) Special D. - Home Alone 04.) Starsplash - When...!? 05.) Ole van Dansk - How i Wish 06.) Staccato - Move Your Body (Special D. Remix) 07.) Lacuna - Celebrate 08.) Magic D. feat. Upsynth - Till We Meet Again (S.A.D. Radio Edit) 09.) 89ers - Kingston Town 10.) Niteflow - Last Forever 11.) Van Nuys - Wonderful World (Plazmatek Remix) 12.) Raccoon - Rock The Floor 13.) Apollo - 2Gether 4Ever 14.) Voodoo & Serano - Give me the Power (Radio Club Mix) 15.) PVS - Better Days 16.) DJ Yanny pres. Terraformer - Won't forget These Days 17.) Neo Cortex - Don't You 18.) Azura - Run With Me 19.) Surfgiants - Who's Sorry Now? 20.) Deep Blue feat. Christine - Flying Cd2: 01.) Paul van Dyk - Time Of Our Lives 02.) DJ Shog - Another World 03.) ATB - Sunset Girl 04.) Talla 2 XLC - Innocence 05.) Sylver - Confused (CJ Stone Remix) 06.) Schiller mit Mila Mar - Liebe (ATB Remix) 07.) Kate Ryan - Mon Coeur Resiste Encore 08.) Underdog Project vs. Sunclub - Summer Jam 2003 (DJ F.R.A.N.K. Edit) 09.) Mario Lopez - Alone 10.) 4 Strings - Summer Sun 11.) Ayu - M (Above & Beyond Edit) 12.) Spacediver - Unspoken 13.) Le Soleil - Crying 14.) O'Real - Goodbye 15.) E-Craig - The Beat Goes On 16.) X-Sonic & Ray pres. Travellerz - I Will Find U 17.) TCK Project - Second Chance 18.) Ultrabeat - Pretty Green Eyes 19.) Decay - Last Day On Earth 20.) Ziria - The Summer boldet noen av de beste... Endret 21. desember 2003 av Prazor Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 hmm... er det ingen flere som vet om noen bra techno/ trance eller hip hop/rap sanger Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du kan jo prøve Labworks da Det har hørt mye bra fra de Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noe av dette faller kanskje i smak: Foggy - Your eyes (Morevox clubmix) Astral Projection - Burning up 2 PM - Open your eyes Binary Finary - 2000 (Dumonde remix) Darude - Music Barthezz - On the move Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå