Delvis Skrevet 21. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg finner ikke 950 på lista? https://www.telenor.no/privat/dekning/4g-tale.jsp De er nok litt trege med å legge til nye mobiler der, så det er derfor Nokia 9 og Samsung S10 mangler Du kan jo evnt se på en ny/brukt Nokia 8, den burde være fint priset. 950 og 950 XL står der jo ( Under Microsoft) Har lest litt om Motorola mobiler. Ser interessange ut og med bra telefoner for prisen. Men de står heller ikke oppført, selv om noen hevder de har støtte for 4G tale hos Telenor. Og så er de amerikanske, som jeg ser som et pluss. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) 950 og 950 XL står der jo ( Under Microsoft) Har lest litt om Motorola mobiler. Ser interessange ut og med bra telefoner for prisen. Men de står heller ikke oppført, selv om noen hevder de har støtte for 4G tale hos Telenor. Og så er de amerikanske, som jeg ser som et pluss. Hehh, bladde rett forbi og så meg blind på "Nokia" Det finnes ett fåtall mobiler som ikke har offisiell støtte hvor 4G Tale fungerer, men om det er noe å satse på er en annen sak. Endret 21. mars 2019 av MariusJS Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Du får fortsatt ikke droppet inn feks musikk, noe som har vært mulig på alle andre plattformer jeg har prøvd. Var sånt de dreiv med i gamle dager det. Kan snart mimre om det på et gamlehjem sammen med betamax og HDdvd Si at jeg filmer en halvtime eller time med 4K video mens jeg er på ferie og ønsker å vise det frem til noen på hotellet samme kveld, da er det utrolig elegant å bare kunne koble opp mobilen og spille av videoen/dumpe den over. Forøvrig kjenner jeg mange som fortsatt har store samlinger med FLAC filer de har hatt og utvidet de siste 15 årene, de fleste dumper da dette bare over på en ny mobil, noe som hos alle andre enn Apple tar 2 sekunder. Du vet forresten at iTunes kan bytte ut filene om du først legger dem inn? Det er ingenting i veien for å gjøre det om du vil gjøre det på gamlemåten. Plugg inn iphonen med usb-kabel, velg tillat tilgang fra iphonen og du får opp en mappe med bilder og video som du på nostalgisk vis kan overføre manuelt til pcen for visning. De er nok en utrydningstruet art på lik linje med de som holder på med kablene du nevner, men såklart finnes det unntak. Vil tro at det er teknisk oppegående folk så da hadde de fått til tilsvarende lossless løsning på en apple dings. Her er det dog snakk om enkel lett bruk og da scorer apple høyere på brukervennlighet jevnt over det mener jeg nå du selv sa her en gang. Også dette med at vedkommende skal ha telefonen veldig lenge bør telle en del siden de fleste android telefoner får oppdateringer i 1-2år, men iphoner får fort 5år med nyeste oppdateringer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 950 og 950 XL står der jo ( Under Microsoft) Har lest litt om Motorola mobiler. Ser interessange ut og med bra telefoner for prisen. Men de står heller ikke oppført, selv om noen hevder de har støtte for 4G tale hos Telenor. Og så er de amerikanske, som jeg ser som et pluss. Motorola er eid av Lenovo, og er så visst ikke amerikanske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå