mysti Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har nettopp skrudd sammen min pc nå, men den virker ikke som den skal... den starter, og loader helt til det grå "loading baren" som kommer før windows XP splashscreenen, så restarter den seg.. men jeg aaner ikke hva som kan være galt.. den finner alle hdd`s osv... oppsettet mitt > ::oppsett:: Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sjekk cpu og minneinstilllinger i bios. Cpu skal være 11x166 for at den kjører som xp2500+. Sett minne til spd, kanksje det hjelper. Lenke til kommentar
mysti Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 den kjører 11x166 ja spd? Lenke til kommentar
mysti Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 kan det være at jeg må installere windows xp på nytt? Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det kan være en ide, eller har du instalert windows etter at du fikk maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå