enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Har et bilde som jeg vil lime inn litt lipsum i, men når jeg bruker text tool kommer teksten i full bredde. Bruker jeg så move tool for å endre dimmensjonene på tekstområdet så resizer jeg teksten. Hvordan skal jeg få teksten til å holde seg innenfor et bestemt område? Vær litt snille med meg. Første gangen jeg bruker ps skikkelig Endret 21. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Enkelt. Når du lager ditt tekst-layer, i stedet for å klikke der i canvas hvor du vil ha teksten, drar og slipper du fra der du vil teksten skal begynne, til der du vil teksten skal slutte med text-tool. Samme prinsipp som ved selection toolsene egentlig. /me ble skuffet over at du ikke spurte over msn. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 /me ble skuffet over at du ikke spurte over msn. Jøss har du hotline..? Åpen for all trafikk..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Enkelt.Når du lager ditt tekst-layer, i stedet for å klikke der i canvas hvor du vil ha teksten, drar og slipper du fra der du vil teksten skal begynne, til der du vil teksten skal slutte med text-tool. Samme prinsipp som ved selection toolsene egentlig. /me ble skuffet over at du ikke spurte over msn. Du vakke online... Uansett er du litt opptatt idag, for du svarer ikke på alt vaset jeg snakker om Fikk ikke til å dra ut som du sier, men jeg løste det ved å bruke html istedet. Jeg designer pokker meg raskere og bedre i html enn ps btw, PoleCat har hotline for design, jeg for kode Endret 21. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå