rmx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I går fikk jeg mitt nye Abit NF-7S V2.0... Jeg satte sammen alt og koblet alt og jeg har sjekket om alt er koblet riktig... Men det grønne lyset på hk lyser og det betyr at noe er galt... Jeg har prøvd og ta ut batteriet 'det var ute i hele natt' og cmos metoden... Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 At det grønne lyset lyser betyr slettes ikke at noe er galt.. Sjekk at ingen skruer\metalldingser har kontakt med hovedkortet, som da vil lade det ut. Lenke til kommentar
rmx Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har sånne papp biter mellom alle skruene untall tre skruer... Kan det være årsaken... Men det skjer jo ingenting... skjermen er helt svart... Det er ingenting galt med skjermen eller skjemkortet.. det har jeg testet... Lenke til kommentar
rmx Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Fan kan være galt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg