Gå til innhold

Blitt solgt «smart-tv» fra 1852 Marine Quality som ikke fungerer til noe


Anbefalte innlegg

https://seatronic.no/elektronikk/lyd-og-bilde/tv/1852-24-full-hd-smart-tv-med-wifi-12-220v

 

Min mor har blitt solgt denne TVen, men fra en annen forhandler. Har nå satt den opp og det ser ut som Smart-tven er et gammelt android operativ system. Det går utrolig tregt å trykke seg rundt, og når jeg forsøker å åpne play store for å laste ned netflix så kræsjer tven og går tilbake til start menyen.

 

Jeg har aldri hørt om produsenten 1852 Marine Quality? Finner ikke noe særlig om de på nettet heller. Hun ble solgt tven fordi hun trengte streaming på TVen, men det er jo beint umulig med denne. Noen som kjenner til dette merket? Hva er det for noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er man avhengig av streaming kunne man bare ofret 400kr på en Google Chromecast da.. Da har du NRK, HBO, Netflix, Amazon, CandyCrush og absolutt alt annet man kan tenke å bruke fritiden på. 

Eneste det forutsetter er at man har en mobiltelefon eller nettbrett eller noe annet som kan sende signalet. 

 

Apper på TV er dømt til å feile, da produsentene slutter å støtte og oppdatere systemene sine etter en liten stund

 

Alternativt kan man kjøpe en nVidia Shield. Helt genialt produkt. Både Chromecast-dingsen og Shield kobles rett i en ledig HDMI-kontakt på TV'n

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...