Ingar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg skrev navnet på en mobiltelefon i emnetittelen,deretter spurte jeg om denne telefonen kom til Norge...Greit nok? NEI - jeg skulle skrevet "kommer Tel.me T918 til Norge " og ingenting som et Inlegg...Dette førte til at moderatoren (Mr.Ueland,som jeg egentlig ikke fatter har og gjøre her...) stengte posten min,han kunne bett meg forandre emnetittel,men NEIDA;han skulle stenge posten og passe på at jeg ikke fikk svar på sprøsmåle mitt...SYKT! Jeg ser det som(meget)urettferdig at han stenger bare min post,og ikke halve forumet! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 En dårlig topic fortjener å bli stengt. Learn to live with it. bfisk Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Administratorer har mye å gjøre her.... Når dere ikke lærer å bruke emnefeltet korrekt skjer dette. Er fullstendig din skyld du ikke kan bruke 15 sekunder på å bruke tastaturet ditt... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva kommer til Norge?, les over retningslinjene en gang til så forstår du grunnen, og hadde du lest retningslinjene bra nok så hadde du og sett at hvis du har en klage på en moderatorhandling så skal du enten ta det opp med forumstyret eller den gjeldene moderatoren og IKKE lage en egen tråd om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg