NoisyPepper Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har kjøpt iste (sitron) for tredje gang nå fra to ulike butikker, og det smaker og lukter kvalmende. Er ganske forbannet da dette er den enesten drikken jeg nyter (jeg drikker ikke alkohol eller brus eller annet med kullsyre). Noen andre som har merket en endring i hvordan det smaker? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) De har vel sluttet med sukker og gått over til sucralose eller stevia eller noe? Endret 14. mars 2019 av johanf Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 De har vel sluttet med sukker og gått over til sucralose eller stevia eller noe? Har de det? Det var jo god nyhet for meg med Diabetes Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Jeg har kjøpt iste (sitron) for tredje gang nå fra to ulike butikker, og det smaker og lukter kvalmende. Er ganske forbannet da dette er den enesten drikken jeg nyter (jeg drikker ikke alkohol eller brus eller annet med kullsyre). Noen andre som har merket en endring i hvordan det smaker? Snakker du om posene du blander ut? Jeg har ikke merket noe forskjell i smak på den da jeg kjøpte dem fra min lokale kiwi butikk, men det er lang holdbarhet så kan tenkes at de ikke har fått noen av de nye enda, er ikke det som selger mest ser jeg. Selv har jeg ikke kjøpt noe Lipton iste på flaske på mange år. Endret 15. mars 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Snakker du om posene du blander ut? Jeg har ikke merket noe forskjell i smak på den da jeg kjøpte dem fra min lokale kiwi butikk, men det er lang holdbarhet så kan tenkes at de ikke har fått noen av de nye enda, er ikke det som selger mest ser jeg. Selv har jeg ikke kjøpt noe Lipton iste på flaske på mange år. Ja, de i poser. Jeg har senere lagt merke til at det står "less sugar" på dem. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Ja, less sugar betyr så å si alltid verre smak, selv om mange produsenter påstår at det skal smake likt. Lenke til kommentar
ili Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg handler slike når jeg er i filippinene. Tok med meg over 200 nå. Dvs 200 liter. Holder ca halvt år. 5-10 forskjellige smaker der ca halvparten er iste varienter. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Går vel an å mekke det selv. Svart te (eller grønn) får man rimelig. La det trekke, og smaktilsett med sukker og noe som gir de smakene du ønsker i tillegg. Kan være alt fra aromaer til ordentlig saft av noe. Det er jo så mange smakvarianter av iste. Sett så i kjøleskap med en lokk eller en sånn matfoliefilm over slik at luktene i kjøleskapet ikke smitter over i drikken. Endret 15. mars 2019 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå