Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er poenget med vaksiner for barn?

Anbefalte innlegg

Om du ser dokumentaren gjort av ABC Australia ser du at leger som selger integriteten og sjelen sin for profitt ikke er vanskelige å finne selv om de vet det vil føre mange personer ut i f.eks avhengighet.

Gravende journalistikk der. Folk gjør hva som helst bare betalingen er høy nok.

Derimot er det aller viktigste hva loven tillater og åpner for. Kan du benekte at man ikke kan ta abort selv om barnet blir født og mor bestemmer seg for at man ikke skal holde barnet i live? Pga. helsemessige årsaker. Ikke alle vis at/om at etc. Kun loven som ble vedtatt.

Jeg skjønner ikke hva du spør om. Hva betyr det uthevede? Det høres ut som du påstår det er lov å drepe nyfødte. Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gravende journalistikk der. Folk gjør hva som helst bare betalingen er høy nok.

Helt enig. Dette har vært poenget mitt hele tiden. Leger kan like gjerne la seg forlede av penger som alle andre yrkesgrupper. For mitt vedkommende tror jeg ikke på den vestlige medisinen om at de kan kurere sykdommer. De kan maskere symptomene slik at du føler deg bedre, men dette betyr ikke at man har fjernet roten til hvorfor sykdommen har oppstått. Om noen derimot synes dette systemet vi har i dag fungerer for dem, ser jeg ingen grunn til at vi skal frata dem denne behandlingen. Her skal man ha valgfrihet. Derimot burde man fjernet den offentlige subsidieringen, slik at markedskreftene fikk rå. Man betaler selv for hvilken hjelp man trenger. Snakker selvsagt ikke om at man skal avvikle avdelingene som jobber med traumeskader, da jeg vil anta 100% av befolkningen støtter at vi finansierer dette.

Jeg skjønner ikke hva du spør om. Hva betyr det uthevede? Det høres ut som du påstår det er lov å drepe nyfødte.

Det helt vanvittige er at mor kan beordre helsepersonell la en nyfødt ligge uten at den blir gitt nødvendig hjelp og dermed blir regelrett drept. Jeg kan ikke forstå hvordan vanlig helsepersonell kan adlyde en slik ordre. Fra hva man vet om Planned parenthood og dens grunnlegger er jeg ikke i tvil om dette blir gjennomført, dessverre :nei:

Lenke til kommentar

Helt enig. Dette har vært poenget mitt hele tiden. Leger kan like gjerne la seg forlede av penger som alle andre yrkesgrupper.

Og?

For mitt vedkommende tror jeg ikke på den vestlige medisinen om at de kan kurere sykdommer.

Dette er noe av det dummeste du har skrevet så langt på hele forumet, og det sier ikke så rent lite.

Resten av dine raljeringer om at sykesøstre lar folk dø fordi noen andre ber om det er komplett idioti.

Selv om du ville gjort det betyr ikke det at andre ville gjort det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

AnArv er en person med en paranoid motvilje til det medisinske feltet, ut i fra hans poster muligens religiøst begrunnet.

Noen av hans forståelser av virkeligheten er:

- Vevsdød i hjernen forekommer ikke, og kan ikke påvises.

- Skader som resultat av vaksiner er mer alvorlige og mer utbredte enn skader eller død som resultat av polio.

- Jernlunge er mindre inngripende enn et stikk i armen.

Alt av dette grovt og beviselig feil. Som kilder til denne motnarrativen til moderne medisin basert på fagfellevurdert forskning siterer han stort sett youtube. Eller bibelen. Kvaliteten på de ulike sidenes argumenter ut i fra dette burde være opplagt.

Mer bekymringsverdig bruker han begrep som "på kabel" når han snakker om tv eller snakker om planned parenthood spesifikt når han snakker om abort. Dette er ikke norske talemåter. Det leder meg til å tro at han enten:

A) Har falt for amerikansk propaganda fra ytre høyre fløy og kopierer argumenter direkte, og oversetter ord for ord uten å forstå innholdet spesielt godt.

Eller B) Er russisk-ansatt troll som ikke er vant med språkspesifikke argumenter, men gjenbruker fra deres propaganda ment for amerikansk publikum.

Uansett, han tar feil og alle bidragene hans på denne siden er direkte fordummende og skadelige.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Og?

Derfor burde du være mye mer kritisk til den yrkesgruppen og ikke sluke all informasjon de gir deg ukritisk.

Dette er noe av det dummeste du har skrevet så langt på hele forumet, og det sier ikke så rent lite.

Resten av dine raljeringer om at sykesøstre lar folk dø fordi noen andre ber om det er komplett idioti.

Selv om du ville gjort det betyr ikke det at andre ville gjort det.

Her viser du en av nordmenns største svakheter, dessverre. Naiviteten. Husk hva vi diskuterer; hva loven åpner for. Ikke hva enkeltindivider er i stand til.

Resten av hva du skriver står til strykkarakter.

Lenke til kommentar

Derfor burde du være mye mer kritisk til den yrkesgruppen og ikke sluke all informasjon de gir deg ukritisk.

Her viser du en av nordmenns største svakheter, dessverre. Naiviteten. Husk hva vi diskuterer; hva loven åpner for. Ikke hva enkeltindivider er i stand til.

Resten av hva du skriver står til strykkarakter.

Du svarte på alt...
Lenke til kommentar

AnArv er en person med en paranoid motvilje til det medisinske feltet, ut i fra hans poster muligens religiøst begrunnet.

Noen av hans forståelser av virkeligheten er:

- Vevsdød i hjernen forekommer ikke, og kan ikke påvises.

- Skader som resultat av vaksiner er mer alvorlige og mer utbredte enn skader eller død som resultat av polio.

- Jernlunge er mindre inngripende enn et stikk i armen.

Alt av dette grovt og beviselig feil. Som kilder til denne motnarrativen til moderne medisin basert på fagfellevurdert forskning siterer han stort sett youtube. Eller bibelen. Kvaliteten på de ulike sidenes argumenter ut i fra dette burde være opplagt.

Mer bekymringsverdig bruker han begrep som "på kabel" når han snakker om tv eller snakker om planned parenthood spesifikt når han snakker om abort. Dette er ikke norske talemåter. Det leder meg til å tro at han enten:

A) Har falt for amerikansk propaganda fra ytre høyre fløy og kopierer argumenter direkte, og oversetter ord for ord uten å forstå innholdet spesielt godt.

Eller B) Er russisk-ansatt troll som ikke er vant med språkspesifikke argumenter, men gjenbruker fra deres propaganda ment for amerikansk publikum.

Uansett, han tar feil og alle bidragene hans på denne siden er direkte fordummende og skadelige.

Her viser det at skolesystemet noen ganger lykkes fullstendig og man eliminerer enhver form for selvstendig tankegang. Dessverre kan det ha bieffekter slik som at lese og skriveferdighetene blir kraftig redusert. Du kan tydeligvis ikke forstå hva som blir skrevet. Muligens kan dette skyldes en permanent kognitiv dissonans. Forklaringene kan være flere. 

Derimot er det du som er en fare for alle enkeltindivider med dine feilinformasjon og fornektelse av fakta. At du anser mine bidrag som fordummende og skadelige har jeg full forståelse for, ettersom du ikke klarer tenke selv og bare repeterer hva myndighetene forteller deg. Dette med en slik innlevelse og "kraft" at man skulle tro du ble utnevnt som månedens samarbeidspartner i Februar. Kanskje du sikter deg inn på en ny "tittel" denne måneden? Sikkert en god følelse når du blir kalt inn på kontoret til den du driver propaganda for, og blir klappet på hodet fordi du har vært slik en flink lydig liten gutt. 

Skulle det derimot skje et lite mirakel og du tilfeldigvis ramler ut av tåkeheimen i 10 minutter burde du se denne. Kanskje kommer du til å lære noe, selv om jeg er tvilende, da informasjon normalt sett er veldig resistent ovenfor samarbeidspartnere.

"Suppress the immune system with vaccines, introduce a virus and you have a pandemic". 

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Her viser det at skolesystemet noen ganger lykkes fullstendig og man eliminerer enhver form for selvstendig tankegang. Dessverre kan det ha bieffekter slik som at lese og skriveferdighetene blir kraftig redusert. Du kan tydeligvis ikke forstå hva som blir skrevet. Muligens kan dette skyldes en permanent kognitiv dissonans. Forklaringene kan være flere. 

Derimot er det du som er en fare for alle enkeltindivider med dine feilinformasjon og fornektelse av fakta. At du anser mine bidrag som fordummende og skadelige har jeg full forståelse for, ettersom du ikke klarer tenke selv og bare repeterer hva myndighetene forteller deg. Dette med en slik innlevelse og "kraft" at man skulle tro du ble utnevnt som månedens samarbeidspartner i Februar. Kanskje du sikter deg inn på en ny "tittel" denne måneden? Sikkert en god følelse når du blir kalt inn på kontoret til den du driver propaganda for, og blir klappet på hodet fordi du har vært slik en flink lydig liten gutt. 

Skulle det derimot skje et lite mirakel og du tilfeldigvis ramler ut av tåkeheimen i 10 minutter burde du se denne. Kanskje kommer du til å lære noe, selv om jeg er tvilende, da informasjon normalt sett er veldig resistent ovenfor samarbeidspartnere.

"Suppress the immune system with vaccines, introduce a virus and you have a pandemic". 

www.youtube.com/watch?v=9e1YGAb2Zt4

Hehe, virker som brukeren "Roedthaarogfregner" traff en nerve.  :laugh:

Angående videoen som påstår at virus er laget av mennesker, så har jeg veldig lyst til å vite hvordan mennesker for flere tusen år siden lagde koppeviruset. Med hammer og meisel?
Endret av Splitter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, virker som brukeren "Roedthaarogfregner" traff en nerve.  :laugh:

Hehe ja. Tre avsnitt (!) med personangrep. Det må være en eller annen slags rekord.

Angående videoen som påstår at virus er laget av mennesker, så har jeg veldig lyst til å vite hvordan mennesker for flere tusen år siden lagde koppeviruset. Med hammer og meisel?

Hmm... Kan jeg få gjette at det er en konspirasjon at denne oldtiden fantes, og er kun funnet på for at vi skal tro det finnes sykdommer å kurere?

Eller - Oldtiden fantes men det fantes ingen sykdommer, og alle beretninger om slikt er kun påfunn innskrevet i historiebøkene for å forlede oss til å tro at vi behøver medisin.

Se det. Det er ikke vanskelig å finne på konspirasjonsteorier i det hele tatt.

EDIT:

Dette gjelder alle yrkesgrupper, og folk som er villige til å gjøre ting bare det er nok penger i det vil knapt la seg stoppe av en lov.

Ok. Da kan nevnes at du har fra andre her inne blitt vist at et født barn er å regne som en person med alle de beskyttelser av loven det medfører. Ta livet av et barn er mord, og regnes fortsatt som mord. Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Det er vel ganske åpenbart at det er dette som er det riktige svaret. Han klarer aldri argumentere selv, men baserer seg helt og holdent på linker og klipp og lim svar fra amerikanske nettsteder. Han argumenterer ofte som om USA og Norge var det samme landet, og han viser svært lav forståelse for naturvitenskap. 

Det er omtrent det samme som man ser fra andre liknende konspirasjonsteoretikere i dette forumet. De poster bare mindre slik at det blir mindre støy. Synd at disse trådene tar så stor plass da det ikke akkurat hjelper på inntrykket av dette som et seriøst forum. 

Endret av Reg2000
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personangrep :rofl: Offerrollen inntas umiddelbart :)

Merkelig hvordan en dokumentar under produksjon om Dr. Sebi fører til at produsenten blir drept og websiden hvor man kan handle produkter laget av hans oppskrifter, gir bare feilmeldinger. Alternative medisin og kur for sykdommer er tydeligvis ansett som farlig av noen. Hvem kan ha interesse for at man eliminerer disse fra markedet? 

For dere som ikke kjenner Dr. Sebi var han den som kurerte Michael Jackson for aids.

https://soulspottv.com/man-found-cures-for-all-diseases-and-has-the-supreme-court-ruling-to-prove-it/

Lenke til kommentar

Det var vel å ta litt hardt i https://en.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Bowman

Det forundrer meg ikke at du støtter opp om kvakksalveri. Kan du vise til en offisiell kilde som beskriver at Michael Jackson noengang fikk diagnosen AIDS? 

Kvakksalveri? :rofl: Vi snakket ikke om den vestlige medisinen nå. Han ble vel diagnotisert i 1984 husker jeg ikke feil. Levde ganske lenge etterpå... Du ser ikke på de 77 tilfellene som ble godkjent av domstolene i USA som bekreftet at de ble kurert for AIDS? Ikke troverdig nok? :)

Lenke til kommentar

Kvakksalveri? :rofl: Vi snakket ikke om den vestlige medisinen nå. Han ble vel diagnotisert i 1984 husker jeg ikke feil. Levde ganske lenge etterpå... Du ser ikke på de 77 tilfellene som ble godkjent av domstolene i USA som bekreftet at de ble kurert for AIDS? Ikke troverdig nok? :)

Dette er løgn fra ende til annen, og du ville forstått det hvis du hadde brukt troverdige kilder. Du kan begynne med linkene i Wikipedia artikkelen.

Kan du vise til en offisiell kilde som beskriver at Michael Jackson noengang fikk diagnosen AIDS? Jeg spør ikke om hva du mener å huske, for du har vist gjentatte ganger at dine påstander ikke holder mål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er løgn fra ende til annen, og du ville forstått det hvis du hadde brukt troverdige kilder. Du kan begynne med linkene i Wikipedia artikkelen.

Kan du vise til en offisiell kilde som beskriver at Michael Jackson noengang fikk diagnosen AIDS? Jeg spør ikke om hva du mener å huske, for du har vist gjentatte ganger at dine påstander ikke holder mål.

Agressiv? :) Har du lagt ut legejournalen din offentlig? Skal dine bekjente tro deg når du sier du har en sykdom eller skal de kreve innsyn? Du må begrense inntaket av corn syrup. Alt går i slow motion for deg :)

"Du ser ikke på de 77 tilfellene som ble godkjent av domstolene i USA som bekreftet at de ble kurert for AIDS? Ikke troverdig nok?"

EDIT: Dette er en av de andre pasientene til Dr. Sebi, Magic Johnson som spilte i NBA. Diagnose i 1991 og lever enda. Nesten 30 år med kvakksalveri som du kaller det. Joke is on you :rofl: 

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Agressiv? :) Har du lagt ut legejournalen din offentlig? Skal dine bekjente tro deg når du sier du har en sykdom eller skal de kreve innsyn? Du må begrense inntaket av corn syrup. Alt går i slow motion for deg :)

"Du ser ikke på de 77 tilfellene som ble godkjent av domstolene i USA som bekreftet at de ble kurert for AIDS? Ikke troverdig nok?"

Finn en kilde fra en større avis som sier at domstolene i USA har godkjent 77 tilfeller av AIDS kurerte. Det er nemmelig bare sprøyt. Dr Sebi ble frifunnet i en "fake" healing sak, fordi staten ikke klarte å bevise at han faktisk hadde stilt en medisinsk diagnose.

Hva har inntak av corn syrup med at alt går i slow motion for meg? Og hva har dette med trådens tema å gjøre?  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en av de andre pasientene til Dr. Sebi, Magic Johnson som spilte i NBA. Diagnose i 1991 og lever enda. Nesten 30 år med kvakksalveri som du kaller det. Joke is on you :rofl:

Sier du nå at Dr Sebi kurerte Magic Johnson for AIDS? Magic lever i beste velgående pga medisiner mot HIV, utviklet av legevitenskapen. Magic har aldri utviklet AIDS, nettopp grunnet tradisjonell legevitenskap. Diagnosen HIV ble forøvrig stilt av en lege på tradisjonell måte, og han er den dag i dag HIV smittet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Offerrollen inntas umiddelbart :)

Jeg regner med den var til meg da det var jeg som sa "personangrep". Du merket at det ikke var en post til meg jeg kommenterte på håper jeg. Kanskje jeg tar offerrollen ved proxy? Hvem vet hva det der kunne bety.

Personangrep :rofl:

Ja, personangrep. Siden du tydeligvis ikke er enig kan jeg jo forklare hvorfor jeg skrev det. Du vet, slik voksne mennesker som diskuterer gjør.

Din tekst i sin helhet med mine begrunnelser for min påstand:

(1) Her viser det at skolesystemet noen ganger lykkes fullstendig og man eliminerer enhver form for selvstendig tankegang. (2) Dessverre kan det ha bieffekter slik som at lese og skriveferdighetene blir kraftig redusert. (3) Du kan tydeligvis ikke forstå hva som blir skrevet. Muligens kan dette skyldes en permanent kognitiv dissonans. Forklaringene kan være flere.

(4) Derimot er det du som er en fare for alle enkeltindivider med dine feilinformasjon og fornektelse av fakta. (5) At du anser mine bidrag som fordummende og skadelige har jeg full forståelse for, ettersom du ikke klarer tenke selv og bare repeterer hva myndighetene forteller deg. (6) Dette med en slik innlevelse og "kraft" at man skulle tro du ble utnevnt som månedens samarbeidspartner i Februar. (7) Kanskje du sikter deg inn på en ny "tittel" denne måneden? (8) Sikkert en god følelse når du blir kalt inn på kontoret til den du driver propaganda for, og blir klappet på hodet fordi du har vært slik en flink lydig liten gutt.

(9) Skulle det derimot skje et lite mirakel og du tilfeldigvis ramler ut av tåkeheimen i 10 minutter burde du se denne. (10) Kanskje kommer du til å lære noe, selv om jeg er tvilende, da informasjon normalt sett er veldig resistent ovenfor samarbeidspartnere.

(1) Du påpeker at vedkommendes tankegang er eliminert.

(2) Du påpeker at det kan gjøre at vedkommende verken kan skrive eller lese.

(3) Du påpeker at vedkommende ikke kan har forstått grunnet en mulig "permanent kognitiv dissonans".

(4) Du påpeker at vedkommende er en fare for enkeltindivider.

(5) Du påstår vedkommende ikke klarer tenke selv.

(6) Du impliserer en høy stilling i den påståtte konspirasjonen med myndighetene

(7) Du impliserer at vedkommende vil høyere opp i den påståtte konspirasjonen med myndighetene.

(8) Du påstår vedkommendes spyttslikking for folk innen konspirasjonen som er enda høyere opp.

(9) Du påstår det er mirakel om vedkommende kunne klare å se utenfor misinformasjonen.

(10) Du stiller deg tvilende til at vedkommende kan ta til seg informasjon.

Se det. Det var en kommentar til absolutt alt du skrev, og absolutt alt kan gå under personangrep. Så jeg mener fortsatt denne kan holde til en eller annen rekord.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...