Vectrex Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har dere sjekka ut den nye Dell'en. Sååå rå da!! P4m, DDR-Ram, gf4go. bare helt konge da! Skal bestille en med en gang! Prisen må jo sies å ikke være så aller værst heller! Men er det noen som vet hva som er fordelen med den nye skjermtypen "Enhanced UXGA skjerm". Er den raskere kanskje? Noen som har noen meniger om denne maksinen? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Endelig en bærbar som kan matche de stasjonære i spill ytelse. Venter til 1.4 og 1.5GHz versjoene kommer ut, blir litt billigere å få P4M på bærbar. Ytelse forskjellen burde ikke være altfor stor. Telcontar Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Såg rimeleg feit ut den, men kom jo opp i over 35k før den vart slik eg ville hatt den, så da hjelp det ikkje mykje med 400 i rabatt, hehe. Lenke til kommentar
terjef Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Inspiron 8100, og 8200 er jo altfor tunge. de kommer på over 4 kilo, før du har fått i dvd filmen. Det står fra 3.6 kilo, men da er den jo rein. Nei bedre med noen lette. Kjøper jo ikke En bærbar for spillingens del heller da. Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 01:24, terjef skrev:Inspiron 8100, og 8200 er jo altfor tunge. de kommer på over 4 kilo, før du har fått i dvd filmen. Det står fra 3.6 kilo, men da er den jo rein. Nei bedre med noen lette. Kjøper jo ikke En bærbar for spillingens del heller da. Nå er vel disse modellene beregnet for de som ønsker mobilitet samtidig som man ivaretar de fleste fordelene ved stasjonær PC(les: ytelse). En bærbar på 4 kg. er tross alt en smule enklere å drasse med seg enn en stasjonær pc med 19" skjerm. Det er jo ikke for ingenting at disse modellene blir beskrevet som "desktop-erstattere". Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Helt enig! Jeg kjøpte ikke 8100 for ingenting da den kom. Og tenker noen på en 8200: så Løp og kjøp!!! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 jeg skal også ha meg en :smile: men jeg venter også til 1,4 og 1,5 ghz kommer, jeg har også hørt at 15" Enhanced UXGA skjermen er helt rå. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Men i halvette Piirka Perkianrewgtds... Jeg har jo ikke mottaget noke ordrebekreftels på den halvetts Insperrionnnen. Hva schkall jeg gjøra for nokke. Er det nån som e kjennd med DELL? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Vet du va dell manglar? Dom manglar en kok for **** i hellvette. Barra les på forumen her. Dom suger fittjævel på support! Hellvettes manga fenstre her! Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 det som irriterer meg er at man ikke kan bestille disse maskinene uten programmvare. Finnes det noen som selgere bærbare uten programvare? Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Zepto fåes med eller uten programvare, avhengig av hva kunden ønsker. Lars Christian Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Nå har jeg ventet og ventet på ordrebekreftelse... Skulle liksom komme innen 5 dager... gått nesten 2 uker nå... Begynner å ane stygge ting her... Quote: Finnes det noen som selgere bærbare uten programvare? Quad selger Bærbare uten programvare... http://www.quad.no _________________ I bet my goldfish could beat up your goldfish! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Vectrex på 2002-03-18 23:54 ] Lenke til kommentar
lerun Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Pratet med Dell her om dagen, da ble det nevnt at de drev å lå om ordere systemet sitt. Slik at man måtte bestille manuelt?? De burde kanskje informere det på nettet da. Eller så sitter det noen å skriver ut alt fra nett og sender det manuelt... ikke rart det er mye rot. Håper jeg får tak i en maskin, med alt dette kaoset! Lerun Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei, noen som har fått sin Dell Inspiron 8200? Lenke til kommentar
lerun Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Nei, venter fortsatt. Den burde komme snart dog. Lerun Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg har ikke fått min heller enda... Dette begynner å bli irriterende! Kan de ikke si fra hvis de ikke er i stand til å lever da!?! Ikke noe ordrebekreftelse eller noen ting... BUHU... Tror jeg må ringe... Hater det! Masse venting og masse medarbeidere som bare setter deg over til en haug med folk... Tja... Er vel ikke noe å gjøre med det... Lenke til kommentar
martnber Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Prøv å send en e-post til Dell. De pleier å være meget raske på å svare. Alle de gangene jeg sendte e-post til Dell, sendte jeg på kveldstid og dagen etter før lunch hadde jeg svar på spørsmålet mitt. Og det viktigste av alt; Det var fornuftige svar, ikke bare svada! Lykke til! Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hallo, levering av Pentium 4-M maskiner starter i slutten av mars. Og nå er det jo påske, så da blir det en gang etter påske. Det har med leveransen av Pentium 4-M prosessorer fra Intel å gjøre. Lenke til kommentar
owemkvi Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Har også tenkt og skaffe meg en slik men det irriterer meg noe sinnsykt at man må betale for å få 3 års garanti. Compaq, Fujitsu Siemens har jo 3 års garanti som standard... Hvorfor skal da Dell ha betalt for noe andre leverandører har som standard? Noen som veit ca når 1,4GHz og 1,5GHz modellene kommer? -owemkvi- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå