akelbo Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Mannen bak battle royale-suksessen skal fokusere på andre prosjekter.Brendan «Playerunknown» Greene trekker seg tilbake fra PUBG Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Hehe kanskje de endelig fjerner redzone =)? 1 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Endel hacking har kommet tilbake i dette spillet... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Endel hacking har kommet tilbake i dette spillet... Har du noen kilder på dette? Jeg har møtt 2 stykker det siste halvåret. Rapporterte begge men fikk bare bekreftet den siste. Jeg har blitt drept drøssevis av folk som er mye flinkere enn meg dog. Hender seg med litt desync også. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Han skal vel "finne opp" en annen sjanger han skal prøve å ta patent på. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Luktar PUBG 2 lång väg......de måste ha in mer pengar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå