Gå til innhold

er dette et bios problem?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd.

problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp!

jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd.

problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp!

jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon!

dette haser!

Lenke til kommentar
HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd?

Berdre å være noob enn fjortis da hehe :green: Må vel pokker ta være lov å ikke vite ting her i verden eller hva.

Men hvis du er at data geni så hvorfor ikke hjelpe Eller er du nooob selv kansje :blush:

Lenke til kommentar

Berdre å være noob enn fjortis da hehe :green: Må vel pokker ta være lov å ikke vite ting her i verden eller hva.

Men hvis du er at data geni så hvorfor ikke hjelpe Eller er du nooob selv kansje :blush:

Virker ikkje som Raphaug har så god peiling nei. Beklager å måtte seie det. Men liker ikkje når noen bruker ordet noobs utan mål og meining.

Lenke til kommentar

Jaha?

Så den 300 GB partisjonen jeg har er bare juks og bedrag?

Kanskje en ide å sjekke påstandene sine FØR man kaller andre for N00bs, ellers blir man lett avslørt som fjortis.

Lenke til kommentar

jeg har et EPoX EP-8RDA3+ hk! jeg kom til og tenke på en annen ting! kan det være at hardisken har ødelagdte sektorer?

siste bios oppg som var på hk når jeg kjøpte det var 26/6-03 så det burde vel gå med en 200gb hdd! til deg som som kalte meg nobbis hvofor i ****** skulle de selge 200gd hdd hvis det ikke gikk til windows? dust!

men jeg har aldri oppg bios før da det aldri har hvert nøvendig på mine pcer jeg har hatt oppgjennom årene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...