kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd. problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp! jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd.problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp! jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon! dette haser! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kansje hk ikke støtter større hdd. eller du kan laste ned ny bios Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ta en titt på Annonsering: Manglende harddiskplass under Lagringsmedier. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det første du må gjøre er å laste ned driverne for harddisken fra internettsiden til produsenten Så må du innstallere driverne du lastet ned Og til sist må du ganske sikkert formatere allt og innstallere windows på nytt Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Eller kanskje du lagde 2 partisjoner å glemte å formatere den ene. God jul! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Da er vi noobs alle sammen utanom Raphaug. Prøv med ei biosoppgradering du. Så er vel problemet løyst. Ka Hk har du? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har hørt det samme som raphaug jeg også,men om det gjelder alle OS vet jeg ikke.det hadde vært bedere å kjøpt ekstern hardisk i steden Kake_fredrik da vil du ikke få sånne problemer. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvis sier vilket hk du så blir det lit enklere da, men hvis du har mulighet så kan du instalere partitionmagic det programmet finner ihvertfall all tilgjengelig plass på hd. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd? Berdre å være noob enn fjortis da hehe Må vel pokker ta være lov å ikke vite ting her i verden eller hva. Men hvis du er at data geni så hvorfor ikke hjelpe Eller er du nooob selv kansje Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd? Berdre å være noob enn fjortis da hehe Må vel pokker ta være lov å ikke vite ting her i verden eller hva. Men hvis du er at data geni så hvorfor ikke hjelpe Eller er du nooob selv kansje Virker ikkje som Raphaug har så god peiling nei. Beklager å måtte seie det. Men liker ikkje når noen bruker ordet noobs utan mål og meining. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd? Jaha? Så den 300 GB partisjonen jeg har er bare juks og bedrag? Kanskje en ide å sjekke påstandene sine FØR man kaller andre for N00bs, ellers blir man lett avslørt som fjortis. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har et EPoX EP-8RDA3+ hk! jeg kom til og tenke på en annen ting! kan det være at hardisken har ødelagdte sektorer? siste bios oppg som var på hk når jeg kjøpte det var 26/6-03 så det burde vel gå med en 200gb hdd! til deg som som kalte meg nobbis hvofor i ****** skulle de selge 200gd hdd hvis det ikke gikk til windows? dust! men jeg har aldri oppg bios før da det aldri har hvert nøvendig på mine pcer jeg har hatt oppgjennom årene! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hum, bruker fdisk til å lage store partisjoner med, bruker os cd til å formatere, gjerne tungvint, men det funker. Så kan dere lese denne, om dere gidder http://www.asmlove.co.kr/os/harddisk/chstranslation.txt Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hum, bruker fdisk til å lage store partisjoner med, bruker os cd til å formatere, gjerne tungvint, men det funker.Så kan dere lese denne, om dere gidder http://www.asmlove.co.kr/os/harddisk/chstranslation.txt hva mener du med fdisk? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe, er du så ferske hehe. http://www.fdisk.com Der får du nok svaret på hva fdisk er, lykke til. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 HAHA! N00bs! Visste dere ikke at windows ikke takler mer en 136gb på en hd? j00 are the master.. ta deg sammen. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) prøvd dette også til ingennytte! eller har jeg installert fdisk feil? Endret 22. desember 2003 av kake_fredrik Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Manglende harddiskplass, Typiske spørsmål om harddiskplass [win] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå