Gå til innhold

Ny telefon men usikker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt Motorola Moto G7 Plus. Jeg liker telefon veldig godt. Jeg har tidligere sagt at jeg ikke liker android og synes iPhone er mye bedre. Men Motororola likte jeg faktisk godt. Synes det er enkel i bruk. Jeg liker utseende på telefon, god skjerm og en veldig fin totalopplevelse i forhold til pris.

Men jeg er noe usikker på kameraet. Ja, denne tar i de flere tilfeller gode bilder og bedre enn min iPhone 5s. Men ikke alle bilder blir like bra, og i mørke blir det veldig dårlig. Jeg har forsøkt å filme litt med telefon, og ble overrasket over hvor dårlig kvalitet det ble.

Har noen forslag til andre telefoner jeg kan prøve, som kanskje har et lignende oppsett som Motorola, bare med bedre kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er nok kamera og brukervennlighet som er viktigst.

Det er litt synd, for motorolaen gjør alt jeg ønsker, men blir ikke helt fornøyd med bildene. I dagslys tar den gode bilder, men blir veldig mye støy i dårlig lys. Også ved filming blir resultatet dårlig, jeg hadde forventet bedre. Selv om dette er en billig telefon.

Jeg vurderer å returnere denne og heller prøver Nokia 8.1. 

Eventuelt gå litt opp i pris å kjøpe Huawei P20 Pro. Jeg er ikke overbegeistret for Huawei, men virker som det er de mest komplette telefonene akkurat nå.

Noen som vet om det følger med deksel til telefon fra Nokia eller Huawei?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Er ikke Nokia 7 litt i samme sjangeren? Eventuelt Xiaomi Mi A2? De har relativt bra kamera og kjører ren Android.

Den er også ganske skuffende når det gjelder videoopptak da. Skal du ha gode videoopptak, så er det Samsung eller Apple som gjelder.

Google Pixel har jo ganske likt menyoppsett og brukbart kamera. Bare husk å ikke bruke 60 fps, for da faller kvaliteten veldig.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...