Haarek I Skrevet 14. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har to sett med 3 spotter som er montert i en lyslist på badet. Nå er den ene LED driveren ødelagt og jeg får ikke tak i en lik en. Hvilke andre drivere kan jeg bruke?Glad for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Clas har en 12V driver på 15W, Men det krever at du klarer å koble ledninger. 1 Lenke til kommentar
Haarek I Skrevet 14. mars 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Clas har en 12V driver på 15W, Men det krever at du klarer å koble ledninger. Takk for tips. Kan jeg da koble alle seks spotter inn på denne ene? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 14. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Snappy SNP6-700IF har tekniske data som er veldig like. Dagens LED belysning er ofte strøm-styrt, men dersom du har tre LED-lamper hengene i parallell ut fra samme driver, da er nok ditt system spenningsstyrt. Da vil den fra Clas passe bedre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Godt poeng, Professor. Jeg burde spurt om hvordan disse spottene er koblet. Lenke til kommentar
Haarek I Skrevet 14. mars 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Snappy SNP6-700IF har tekniske data som er veldig like. Dagens LED belysning er ofte strøm-styrt, men dersom du har tre LED-lamper hengene i parallell ut fra samme driver, da er nok ditt system spenningsstyrt. Da vil den fra Clas passe bedre. Takker for svar. Ser at den fra Clas bare har inntak for fem spotter. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2019 Den fra Clas har en "grenkontakt", dvs du kan plugge inn en eller fem som du vil. (de er koblet i parallel, går på 12V, hver lampe har intern strømbegrenser). Det vi ikke vet er om dine 3 er koblet i serie? Det er noe med merkingen på driveren din jeg er usikker på hva betyr. Det ser dessuten ut som den har en plugg som ikke vil passe i den fra Clas (jeg skrev at du må koble selv). Da er det helt uten betydning at 'grenkontakten' har 5 uttak, du skal uansett ikke bruke den. Lenke til kommentar
Putimir Vladin Skrevet 28. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2019 15 W på 6 spotter ? 2w pr led "spot" på 12v høres ut som te-lys .. Jeg ville kjøpt noe som gir lys. driver fra ebay/ali koster nesten gratis og mulighetene er mye større. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2019 Drivere fra eBay etc. er også berykta for å være av livsfarlig dårlig kvalitet. Med mindre du finner noen du vet er kurante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå