Ingar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Emnetittelen (som etterhvært har blitt så UTROLIG viktig) beskriver vell det meste Endret 21. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) up.. Jeg vil også veldig gjerne vite dette, har ikke fått noe vettugt ut av google.com engang, så jeg er nødt til å få høre det fra en som eier en SE Z200. Går det an å laste ned Mophun-spill til Z200? Eller har man bare de 3 spillene som følger med å more seg med..? Har du en Z200, gidder du å prøve å laste ned et Mophun spill? Virker det, kan jeg godt betale for deg hvis det er pengene det står på Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal kjøpe ny mobil til under 2000 spenn og står mellom SE T230 og Z200. T230 har epost-leser, MMS (og støtte for cam) og Mophun-spill. Z200 har IrDA-port, bedre polifonisk lyd, større skjerm, GSM 1900, og ser mye mere digg ut. T230 kommer ikke før i februar, mens Z200 koster 500-lappen mer hvis jeg kjøper nå. VANSKELIG! Men jeg tror jeg går for Z200 hvis den kan laste ned Mophun-spill. Derfor vil jeg veldig gjerne vite dette Er uendelig takknemlig til den som kan svare meg (og ingar)! Endret 25. desember 2003 av Ximo Lenke til kommentar
P.Gee Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg syntes at z200 er en relativ fattig ungdomsmobil, den har ikke MMS. Det er jo det som er tingen for tiden. Hva skal du med en mobil uten MMS når du har 4406 farge på mobilen? Er dette en veldig fattig spille-mobil. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 up.. Jeg vil også veldig gjerne vite dette, har ikke fått noe vettugt ut av google.com engang, så jeg er nødt til å få høre det fra en som eier en SE Z200. Går det an å laste ned Mophun-spill til Z200? Eller har man bare de 3 spillene som følger med å more seg med..? Har du en Z200, gidder du å prøve å laste ned et Mophun spill? Virker det, kan jeg godt betale for deg hvis det er pengene det står på Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal kjøpe ny mobil til under 2000 spenn og står mellom SE T230 og Z200. T230 har epost-leser, MMS (og støtte for cam) og Mophun-spill. Z200 har IrDA-port, bedre polifonisk lyd, større skjerm, GSM 1900, og ser mye mere digg ut. T230 kommer ikke før i februar, mens Z200 koster 500-lappen mer hvis jeg kjøper nå. VANSKELIG! Men jeg tror jeg går for Z200 hvis den kan laste ned Mophun-spill. Derfor vil jeg veldig gjerne vite dette Er uendelig takknemlig til den som kan svare meg (og ingar)! hei du..har nå (dessverre) fått bekreftet at Z200 IKKE støtter mophun Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg syntes at z200 er en relativ fattig ungdomsmobil, den har ikke MMS. Det er jo det som er tingen for tiden. Hva skal du med en mobil uten MMS når du har 4406 farge på mobilen? Yeps, var ikke særlig lurt å droppe MMS og Mophun hvis de lagde z200 som en ungdomstelefon. Men jeg vil ikke ha en "ungdomsmobil", trenger ikke MMS (selvom det er tingen for tiden... jeg gir f i tingen for tiden!).. De 4096 fargene kan jeg bruke på bilder jeg laster over fra PC'en infrarødt. Vil jeg spille spill, spiller jeg Need For Speed Underground på 1280x1024 på min 19"... littebittegranne bedre enn VRally2 på 128x128 skjerm jah. Da får minigolf gjøre susen om jeg må føle trangen til å spille et DOS-aktig spill på den lille greia der. Det jeg lurer på nå er om det er verdt kr. 500 ekstra eller om jeg skal gå for den billigere (men kjedelige) T230. Tror neimenmeg jeg lager en post om det jeg, har nok info samla inn om de to modellene nå ingar: takk, for den dårlige nyheten.. Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva med LG 5400 som støtter java og mms. Til en pen pris; 2300kr hos www.utenabonnement.no .. Synes det er en interessang telefon som er verdt å ta i betraktning. Hvordan den støtter spillene dere har nevnt har jeg desverre null anels om. Men telefonen har 65k skjerm, og java/mms/infrarød + leveres med datakabel hvis jeg ikke tar feil. Så how about it? Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå