Angst85 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hei. Vi har et barnesete hvor det har blitt feil på beltestrammer. Butikk ber oss sende setet i retur, så refunderer de oss for setet. Så langt alt bra. Men vi aner ikke hvordan vi skal sende dette i retur på forsvarlig vis. Har butikken noe ansvar her? Har dere ellers noen tips til pakking og hvor man evt får tak i enorme esker? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hei. Vi har et barnesete hvor det har blitt feil på beltestrammer. Butikk ber oss sende setet i retur, så refunderer de oss for setet. Så langt alt bra. Men vi aner ikke hvordan vi skal sende dette i retur på forsvarlig vis. Har butikken noe ansvar her? Har dere ellers noen tips til pakking og hvor man evt får tak i enorme esker? Takker for hjelp! Om det er slik at dette produktet kom med feil, og det er kjøpt i butikk så burde da butikken sende dette tilbake, og ikke dere? Høres spesielt ut at de ønsker at dere skal gjøre dette, spesielt når de har refundert dere for det. Jeg ville tatt setene tilbake til butikken, og bed dem om å sende det selv. Lenke til kommentar
Angst85 Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 Hei. Setet er kjøpt på nett for 2,5 år siden. Feil kom nå nylig. Vi får ikke refundert før de får setet i retur. Butikken er lekmer.no Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hei. Setet er kjøpt på nett for 2,5 år siden. Feil kom nå nylig. Vi får ikke refundert før de får setet i retur. Butikken er lekmer.no Be de sende frankert pakke eller be de dekke returkostnaden samt spesifisere hvordan de vil ha tingen sendt. Returfrakten er selgers anvar jfr. § 30 i fkjl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå