Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hearts of Iron 4 er blitt noe mer innviklet enn det trenger å være.ANMELDELSE: Hearts of Iron IV: Man the Guns Lenke til kommentar
Mriceluver Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 For å være ærlig gir alle endringene i flåte og marinen 100% mening og god funkjsonalitet når man har spilt og blitt vant til det. Jeg er ikke uening i karakteren, men begrunnelsen. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av. Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort. Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende. For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor. Endret 14. mars 2019 av Donkey Kong 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av. Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort. Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende. For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor. Takk for skryt. Ikke jeg som anmeldte eller insjet her, altså, så Andreas fortjener all kudosen. 2 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av. Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort. Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende. For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor. Takk for ros, og takk for tips, begge blir alltid tatt godt imot 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå