azidG Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hei Sliter litt med følgende... Henter ut noen rader fra mysql slik: $result = mysql_query("SELECT * FROM scripts WHERE type='$type' ORDER BY id DESC"); while($row = mysql_fetch_array($result)) { $scripts = $scripts = $row["id"].". ".$row["title"]."<br"; } Og legger så resultatet fra while-setningen inn i ny variabel: $main_content = $scripts; Poenget er at jeg vil ha resultatet fra mysql_query'en inn i en variabel, som jeg senere bruker i en annen side. Hvis jeg gjør slik som over, er det bare første "loop" av while-løkka som kommer med og ikke alle radene. Er det mulig å gjøre dette på noen måte? Endret 21. desember 2003 av azidG Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tja, du har skrevet $scripts = $scripts = Holder vel bare å skrive $scripts .= $row["id"].". ".$row["title"]."<br/>"; i den loop'en Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det holder ikke bare med å bruke .= du må bruke det! $i = "a"; $i = $i = "1"; Her blir $i 1 fordi du gir den en ny verdi! Du kan eventuelt skrive: $scripts = $scripts.$row["id"].". ".$row["title"]."<br>"; Lenke til kommentar
azidG Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Tja, du har skrevet $scripts = $scripts = Holder vel bare å skrive $scripts .= $row["id"].". ".$row["title"]."<br/>"; i den loop'en Ah.. hehe.. sorry, ble en liten skrivefeil i koden der ja. Skulle selvfølgelig være $script =$row["id"].". ".$row["title"]."<br/>"; Men vil det funke og bruke .= isteden for = altså?? Prøvde det, men hjalp ikke... Lenke til kommentar
azidG Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Nei, fy f***, detta var flaut Feilen var at jeg ikke hadde fullført <br> taggen faktisk... (<br) Jaja, funker nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå