egkro Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvordan få vekk "boksen" for windowspassord fra skjermflaten i win98? Var stupid nok til å legge inn et passord engang, men nå har jeg prøvd det meste uten at denne ramma vil fordufte. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Ikke skriv inn noe passord, bare trykk "ok". Lenke til kommentar
egkro Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Takk,men det er ikke problemet. Jeg vil ikke se "boksen" mer ved oppstart.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Nå er det noen "år" siden jeg brukte Windows 98, men mener bestemt at hvis du ikke skriver inn passord (muligens også brukernavn) så vil du ikke få spørsmål neste gang. Du får sikkert fjernet det ved å bruke TweakUI eller lignende prog. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Andre museknapp på andre maskiner (høre museknapp) - egenskaper. Her hvor det står klient for microsoft nettverk velger du Windows pålogging så er problemet vekke. Dette krever at du starter maskinen på ny. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: Grimmy skrev (2002-03-04 20:33):Andre museknapp på andre maskiner (høre museknapp) - egenskaper.Her hvor det står klient for microsoft nettverk velger du Windows pålogging så er problemet vekke.Dette krever at du starter maskinen på ny. Det kan og vera påkrevd å sletta *.pwl i Windows-katalogen din. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 dette gjorde jeg: gikk på kontrollpanel>passord>endre passord> og i feltene til nytt passord lar du d stå blankt. da fikk ikke jeg meld om d mer. Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Egenskaper på Andre Maskiner fjern klient for microsoft pålogging ellerno Lenke til kommentar
Bing Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Oppskriften er: Velg kjør, skriv system.ini (ligger på c:) Gå nedover til du finner "password list" Der sletter du alt. Neste gang du slår på maskinen trykker du bare <enter> når du får opp passord-boksen. Nix mer passord-mas Tjo-bing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå