Iki Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Svelger ingenting jeg, for vi er tydeligvis enig om at spillet ikke er bra slik som det fremstår nå! Vi har tydeligvis nogenlunde samme smak i spill for jeg har spilt, og likt, både Division og Destiny, og jeg hadde månedskort på hypetoget til Anthem. Du mener det er 6/10 nå, jeg mener det er 2/10. Holdningen du legger for dagen gjør at spillutviklere kan fortsette med den trenden vi ser, at spill slippes mer og mer uferdig og at det kan fikses etter slipp. Både Divison og Destiny hadde problemer ved slipp, men ikke i nærheten av den katastrofen Anthem er pr nå. Jeg håper virkelig at Anthem kan bli et bra spill, men jeg ser det bare ikke akkurat nå... Edit: Anthem har gått i den samme fella som Diablo 3 gjorde da det kom ut. Håpet er at de kan fikse det med noe tilsvarende som skjedde med D3! Destiny: null innhold ved launch. Ingen exotic våpen å unlocke da missions for dem ikke fungerte. Null balanse mellom våpen. Ingen raid. Voice acting som ble regnet som den dårligste på flere år. Ingen historie i selve spillet. Ingen variasjon i fiender. Ikke noe end game content. Osv. Det tok dlc pakker for over 1000 kr før spillet ble "bra" Men det har fortsatt null variasjon i fiender, ingen historie, og dårlig balansering. The division hadde mindre variasjon av fiender, men hadde historie, voice acting, end game, etc. Det va også helt elendig balansert. Begge spillene hadde feil som gjorde at man ikke kunne fullføre spillene, og begge hadde feil som krasjet spillet. Det virker som folk er veldig hurtige når det kommer til å glemme hvordan ting var før. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Hvordan lurer jeg på.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Det virker som folk er veldig hurtige til å glemme hvordan ting var før... Vault of Glass(raid) kom ut 1 uke etter release av Destiny. Kravet var å være lvl 26, de aller fleste var ikke i nærheten av å være klar for dette uansett! Xur solgte Gjallarhorn (exotic) ANDRE uka! Selv kjøpte jeg exotic armour'en den første uka. ("For hvem i sine fulle fem kjøpte en rocket launcher når de kunne få en sweet armour i stedet...") Gjallarhorn droppa for meg 3 måneder etterpå! Når det er sagt så var det mye som ikke fungerte med Destiny til å begynne med, men å si at det var null innhold ved launch er i beste fall historieløst! Har du glemt lootcave og Randal the Vandal? Å sammenligne Anthem og Destiny på release er bare tullete! 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Koser meg med Anthem innimellom Destiny 2 og The Division 2 spillingen. Men utrolig mye irriterende feil. Mange ganger er jeg i slutten på et oppdrag så får jeg serverfeil og blir satt ut i menyen. Sinnsykt irriterende. Har også fått valuta for pengene siden det har gitt meg timer med underholdning, og det kommer til å gi meg mange mer. Men tar kanskje en pause til de får orden på sakene. Hvilket hadde du valgt viss du kun skulle spillt et av dem? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Koser meg med Anthem innimellom Destiny 2 og The Division 2 spillingen. Men utrolig mye irriterende feil. Mange ganger er jeg i slutten på et oppdrag så får jeg serverfeil og blir satt ut i menyen. Sinnsykt irriterende. Har også fått valuta for pengene siden det har gitt meg timer med underholdning, og det kommer til å gi meg mange mer. Men tar kanskje en pause til de får orden på sakene. Hvilket hadde du valgt viss du kun skulle spillt et av dem? Hvis jeg måtte velge så blir det nok Destiny siden det universet stadig utvider seg. Er ikke imponert av Season of the forge vel og merke. The Division 2 på en soleklar andreplass. Har spillt en del timer nå de to siste dagene. Veldig likt det første men så er det jo en oppfølger. Mye er forbedret. Mye vanskeligere solo nå og AI'en er sykt bra. Anthem er bare kos innimellom de to spillene Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Svelger ingenting jeg, for vi er tydeligvis enig om at spillet ikke er bra slik som det fremstår nå! Vi har tydeligvis nogenlunde samme smak i spill for jeg har spilt, og likt, både Division og Destiny, og jeg hadde månedskort på hypetoget til Anthem. Du mener det er 6/10 nå, jeg mener det er 2/10. Holdningen du legger for dagen gjør at spillutviklere kan fortsette med den trenden vi ser, at spill slippes mer og mer uferdig og at det kan fikses etter slipp. Både Divison og Destiny hadde problemer ved slipp, men ikke i nærheten av den katastrofen Anthem er pr nå. Jeg håper virkelig at Anthem kan bli et bra spill, men jeg ser det bare ikke akkurat nå... Edit: Anthem har gått i den samme fella som Diablo 3 gjorde da det kom ut. Håpet er at de kan fikse det med noe tilsvarende som skjedde med D3! Jeg håper også at Anthem blir bedre. mye bedre. Tro meg. Jeg hater mange ting med spillet. Men liker det også tross sine feil. Og ja spillet skulle aldri vært utgitt nå, ikke før om et halvt år minst. The Division, Destiny og Anthem kan alle sammenlignes og alle har sine kvaliterer og svakheter. Ta Destiny fks. Alle hater og elsker det på samme tid siden Bungie rævkjører oss hele tiden og tvinger oss til å spille slik de vil vi skal spille og gjør ulogiske valg . Evig grind, for ingenting nesten. Ta nå siste powerlevel som er 700 tror jeg det er. Ingen nye strikes osv. Men de tvinger oss tll å spille gambit... 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Det virker som folk er veldig hurtige til å glemme hvordan ting var før... Vault of Glass(raid) kom ut 1 uke etter release av Destiny. Kravet var å være lvl 26, de aller fleste var ikke i nærheten av å være klar for dette uansett! Xur solgte Gjallarhorn (exotic) ANDRE uka! Selv kjøpte jeg exotic armour'en den første uka. ("For hvem i sine fulle fem kjøpte en rocket launcher når de kunne få en sweet armour i stedet...") Gjallarhorn droppa for meg 3 måneder etterpå! Når det er sagt så var det mye som ikke fungerte med Destiny til å begynne med, men å si at det var null innhold ved launch er i beste fall historieløst! Har du glemt lootcave og Randal the Vandal? Å sammenligne Anthem og Destiny på release er bare tullete! Å? En hule hvor du glitchet spillet for å droppe loot regnes som en stor del innhold nå? Det var 3 raser fiender i spillet. De var delt inn i 3 typer. Altså hele 9! Fiender. Historien og alle side missions kunne man gjøre på 5-6 timer, så at ingen var lvl 26 etter en uke er bare tull. Flere var det etter noen få timer. Hoveddelen av spillet sluttet etter prologen, akkurat når de skulle til å begynne å forklare noe som helst. Du hadde 3 klasser som så vidt hadde forskjellige ulter, men det var null balanse mellom dem. Igjen, missions fungerte ikke. Spillet krasjet. Multiplayer var håpløst. Etc. Etc. Etc. Å sammenligne det med anthem er helt greit, da de er veldig like. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg var vel en av de som var positive til spillet. Har lagt ned 30-40 timer og er inntil videre "ferdig" med det inntil nytt innhold kommer. Hvilket passer perfekt det The Division 2 og andre lanseringer i mars står for tur. Men jeg koste meg med gjennomspillingen, lider ikke av Stockholm syndromet og syns definitivt ikke Egon har den beste maten. Den er helt ok. Akkurat som Anthem med sine gyldne øyeblikk, men også dype daler ikledd dårlige designvalg. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg var vel en av de som var positive til spillet. Har lagt ned 30-40 timer og er inntil videre "ferdig" med det inntil nytt innhold kommer. Hvilket passer perfekt det The Division 2 og andre lanseringer i mars står for tur. Men jeg koste meg med gjennomspillingen, lider ikke av Stockholm syndromet og syns definitivt ikke Egon har den beste maten. Den er helt ok. Akkurat som Anthem med sine gyldne øyeblikk, men også dype daler ikledd dårlige designvalg. Amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå