germ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som får dette til å fungere enda. Mp3Player er helt ubrukelig iht lydkvalitet, og Mp3Go fungerer ikke. Det er ikke kommet noe nytt da?! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Var en som kom med et nytt emne for litt siden der han sa han fikk stereo lyd på headsettet. Husker ikke navnet på mp3 programmet han brukte. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 UltraMP3 er helt konge. Konkurrerer med lydkvaliteten til MP3Go. Bedre, kanskje? Lenke til kommentar
germ Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 UltraMP3 er helt konge. Konkurrerer med lydkvaliteten til MP3Go. Bedre, kanskje? hmm.. har lasta dette ned nå som trail. Men det bare klikker. åpner programmet, så går det 2 sek, så lukker det seg igjen. Har også lastet ned Mp3 Gravity, fungerer greit først (bortsett fra dårlig lydkvalitet) men når jeg velger neste sang klikker programmet igjen.. Det kan ikke ha noe med språk settingsene da? at jeg har på Norsk mener jeg? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kan man høre mp3er med høytaleren, eller må man nødt å ha headset? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 såklart man kan, men ræva kvalitet og mono. Så det anbefalles ikke! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kan man høre mp3er med høytaleren, eller må man nødt å ha headset? ja, men da skulle du ha ønsket at du var født døv! Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) kan man høre mp3er med høytaleren, eller må man nødt å ha headset? ja, men da skulle du ha ønsket at du var født døv! haha! såpass! Endret 21. desember 2003 av Steffen2k Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 neida, men lyden er ikke akkurat noe som du finner i en THX kinosal høytaleren er ikke laget for det helt enkelt... bedre å bruke headset Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 problemet er at det bare en en diskant høytaler, n-gage har mellom tone og bass! Med bass mener jeg da ikke bass som gjør at veggene rister for de som skulle misforstå meg. God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå