NTB - digi Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Nå kan du bli astrolog med støtte fra Statens lånekasse Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Forskjellig man skal være med på å subsidiere. Ikke rart at så mange nordmenn ikke gidder å jobbe når over halvparten av lønningen går til fjas som dette. 6 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Helt greit. Man kan fint leve av å være astrolog. Jeg hadde en nabo som var det og han kunne ta seg 1000-2000 kroner per spådom, alt ettersom hvor "krevende" spådommen var. Han holdt også foredrag og det var ingen mangel på oppmøte. 3 Lenke til kommentar
Argur Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Skal staten sponse "utdanning" av "spåmenn og spåkoner"? Men de betaler vel inntektsskatt de også så da så... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Sykeste jeg har hørt. Denne uken. 4 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Dette er helt i orden. I min verden er det likestilt med å ta en utdannelse i theologi. Jeg er ikke spesielt interessert i noen av delene, men folk er forskjellige, heldigvis. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå