dvn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I følge AIDA32 er AGP satt til OFF, og det samme viser kontrollpanelet til Catalyst 3.10. Hvis jeg setter den til 8x, og restarter, blir den stilt tilbake til OFF. Får nemlig bare noe med 14k i 3dmark01 (se sig), så regner med at feilen ligger der. Noen som vet hvorfor det ikke lar seg gjøre å stille agp hastigheten? Bilde fra Aida32 (nederst) Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er Chipset-driveren installert? Hvis ikke, last ned her: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...e&ProductID=816 Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har noe av det samme problemet. Når jeg kjørte 3.9 så fikk jeg satt AGP speed til 4X (selvom pc`en min skal klare 8X), når jeg la inn 3.10 så fikk jeg ikke lov til å kjøre noe annet enn Off. *skule skummelt bort på ATI* Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke installert chipset drivere nei, kanskje jeg prøver det.. men er det like "risikabelt" som å flashe bios'n? Vil helst ikke sitte i jula med et HK som ikke virker.. Og kanskje jeg kan prøve å installere catalyst 3.9 isteden, prøvde med afp 4x med cat 3.10, men stilte seg fremdeles tilbake til OFF. Noen andre som har peil? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Bør abslolutt installere chipset driverne. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror nok du bør instalere Chipset-driveren Lenke til kommentar
southhome Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror nok du bør instalere Chipset-driveren Og da skal du se at 3.10 driverne fungerer utmerket! Bruker disse selv. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, hehe skjønner at jeg burde installere de nyeste, men er det risikabelt, eller like lett som å installere mirc? Litt nybegynner på slikt Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er Chipset-driveren installert? Hvis ikke, last ned her: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...e&ProductID=816 Funker den på alle slags Hk? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Er Chipset-driveren installert? Hvis ikke, last ned her: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...e&ProductID=816 Funker den på alle slags Hk? Skulle tro det, hvis ikke finner du vel en på sida til HK produsenten. Tipper jeg installerer nye chipset drivere over jula, haster ikke akkurat Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 lol ! (beklager fjortiss språket) Jeg lasta ned fila i går (chipset drivern) og skulle lese litt på install notes. Etter en liten vurdering så tenkte jeg "nei, dette tør jeg ikke", skulle trykke på cansel, men trykk feil og trykka på "ok". Fikk mildt sagt panikk. Bestemte meg for å trykke på cansel når innst. av chipset driveren på gikk, men det gikk ikke ann (var ingen slik knapp å trykke på). Fikk beskjed om å boote når innst. var ferdig. Da åpna jeg "add/remove" programs, og så etter programmet der, men fant det ikke. Starta å svette mildt sagt "litt". Boota maskinen. Kom inn i Windows (2K). Windows blinka en gang. Kjørte "advanced settings" og gikk til "smartgart ". Og nå sto jaggu meg maskinen i 8X AGP. Takker Diverse! !!! Dvn, om du lurer, så har jeg ASUS P4P800 Deluxe hovedkort. Her funka det hvertfall uten noen problemer. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) sliter med samme pro.kan ikke kjøre agp på x8.. selv om mitt hk støtter dette (agp x8) tror nesten du får leve med dette,er lite eller ingenting og hente mellom x4-x8. tror noen ati-kort sliter med dette problemet,mange som har samme pro... Endret 22. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 sliter med samme pro.kan ikke kjøre agp på x8..selv om mitt hk støtter dette (agp x8) tror nesten du får leve med dette,er lite eller ingenting og hente mellom x4-x8. tror noen ati-kort sliter med dette problemet,mange som har samme pro... Ja, men så er problemet at jeg ikke får kjørt 4x, bare "OFF". Skal installere nye chipset drivere over nyttår, og regner med at jeg får kjørt 8x agp og får ca. 2000 mere i 3dmark 01.. satser på å være litt mindre på pc'n i jula, så har ikke noen hast med dette Og hvis det fremdeles ikke virker, venter komplett seg en telefon fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå