akelbo Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Microsoft legger også til Halo: Reach i samlepakken.Halo: The Master Chief Collection kommer til PC Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Kommer dette på Windows store så blir dette dødt på release… Skulle ønske Microsoft la ut spilla på Steam. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Det er på steam https://store.steampowered.com/app/976730/Halo_The_Master_Chief_Collection/ 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Har aldri likt Halo spillene. Spilte Halo på pc da det kom der i sin tid. Spilte også en del halo 3 på 360. Men klarte aldri å like de. Var så barnslige og teite fiender, som var i stor kontrast til den ellers mer seriøse tonen spillene hadde. Musikken, stemningen og grafikken har derimot altid slått meg som god. Noe som igjen har gjort at jeg har irritert meg over at jeg ikke har klart å like serien. Jeg kommer fatisk til å vurdere denne pakka når den kommer ut på steam. Endret 13. mars 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Kommer dette på Windows store så blir dette dødt på release… Skulle ønske Microsoft la ut spilla på Steam. Helt tydelig at du ikke orket å lese saken før du kommenterte. 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg har ikke fulgt med på halo, men hvorfor er ikke halo 1 med i samlingen ? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg har ikke fulgt med på halo, men hvorfor er ikke halo 1 med i samlingen ? Fordi du ikke har fulgt med på Halo. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Jeg har ikke fulgt med på halo, men hvorfor er ikke halo 1 med i samlingen ? Halo 1 er med. Men halo 1 heter Halo combat evolved eller noe, om jeg husker riktig. Endret 13. mars 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Kommer dette på Windows store så blir dette dødt på release… Skulle ønske Microsoft la ut spilla på Steam. Ligger allerede på Steam. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Blir nesten garantert en PlayAnywhere tittel på Microsoft Store. Så dette blir gull Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Får håpe portene av disse gamle spillene er bra da... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Ganske stort...4K støtte, ultrawide støtte, fov slider.... skal absolutt kjøpes iom jeg gikk glipp av Halo serien da jeg ikke hadde Xbox. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Første spillnyheten på lenge som jeg kjenner ett lite hopp i hjertet på. Skal dra frem Halo igjen nå kjenner jeg 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg sliter med å finne årsaker til at dette ikke skulle være en god nyhet Dette er jo helt konge. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Håper de oppgraderer alle cutscnes som de gjorde i Halo 2 Endret 13. mars 2019 av Blodstrupm0en Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Kommer dette på Windows store så blir dette dødt på release… Skulle ønske Microsoft la ut spilla på Steam. Helt tydelig at du ikke orket å lese saken før du kommenterte. Det kan hende, men som skribent vil det var lurt å ordlegge seg på en hyggeligere måte til de som besøker siden din. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Det kan hende, men som skribent vil det var lurt å ordlegge seg på en hyggeligere måte til de som besøker siden din. Why? Sånn at du kan lese fire setninger før du renner ut i kommentarfeltet igjen? Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Det var ikke jeg som "rant ut i kommentarfeltet". Uansett, Gamer.no er tjent med at de framstår som profesjonelle og har en hyggelig tone med sine lesere og i sine kommentarfelt. Det er fullt mulig å påpeke at artikkelen inneholdt informasjonen leseren 'overså' på en bedre måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå