ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kjøpte meg en kald katode på datakjeden i trondheim i dag, en Sunbeam kald katode, 30cm blå\rød, så så jeg på microplex og der kostet den eksakt samme 55kr, kanskje litt feil postet men det er jo ikke webshoperfaring heller.... mvh BalleMann Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Å det du vil fram til er...? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Å det du vil fram til er...? Enig med deg der,men om du bestiller fra micrplex så må du jo betale frakt også.Så da er jo datakjeden billigere da. Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kjøpte meg en kald katode på datakjeden i trondheim i dag, en Sunbeam kald katode, 30cm blå\rød, så så jeg på microplex og der kostet den eksakt samme 55kr, kanskje litt feil postet men det er jo ikke webshoperfaring heller.... mvh BalleMann å den du kjøpte kostet? kanskje posten har litt mer mening da? Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kjøpte meg en kald katode på datakjeden i trondheim i dag, en Sunbeam kald katode, 30cm blå\rød, så så jeg på microplex og der kostet den eksakt samme 55kr, kanskje litt feil postet men det er jo ikke webshoperfaring heller.... mvh BalleMann å den du kjøpte kostet? kanskje posten har litt mer mening da? så så jeg på microplex og der kostet den eksakt samme 55kr eksakt samme Men jeg skjønner likevel ikke hva han vil fram til. At den koster like mye på nett som i butikken? Eller at det vil koste 120+ å få den tilsendt? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kanskje en tanke å skrive hva du betalte for kaldkathoden hos datakjeden? Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kanskje en tanke å skrive hva du betalte for kaldkathoden hos datakjeden? så så jeg på microplex og der kostet den eksakt samme 55kr Les posten rett over deg igjen kanskje? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 oj, hehe, den på datakjeden kostet 96kr Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Da var det ikke så ille, tenk på portoen fra microplex, og ventetiden (selvom de er kjappe så er det kjappest å gå i butikken) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ok. Kanskje jeg drit meg her, i rest my case god jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Mikkel194 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 En lokal databutikk selger kaldkatoder for 299kr. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 En lokal databutikk selger kaldkatoder for 299kr. tilsammen på et år eller bare 1 kaldkatode? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Clas ohlson tar 169,- for ett lysrør og en inverter. Datakjeden tar en viss prosent i tilleg når de bestiller fra microplex, så skal du bestille små ting er det greit, men blir det over 400-500 kr, lønner det seg ikke. Da blir det faktisk dyrere.. Mener de tar 10% i tillegg, eller deromkring. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjøpte AS5 på Dataskjeden. 85,- bare 6 kr. mer. Flottfornøyd, jeg! (skal ha VGA-silencer der, 225,-) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 den på datakjeden er med inverter. Kjøper du den på MP til 55 må du i tillegg ha en slik i tillegg. I tillegg får du import som mange nevner. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 nei jeg kjøpte den Uten inverter ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå