Gå til innhold

Hakking i call of duty med cat.3,10

Johnx

Anbefalte innlegg

Var visst ingen spesifikasjoner fra PCn min der nei :p

Da får jeg skrive det her da:

XP3000+,Sapphire Radeon 9800 PRO A-I-W,1024ddr-ram,Epox 8r3a+,160GB seagate S-ata.

hvorfår overtar du bare posten til John Kåre..

tror ikke han ville like dette..

lag deg en egen post,da får du sikkert hjelp. :thumbup:

ja forstår det..men det var jo snakk om 3.10 drivere her også.. :)

Kanskje det kunne fått oppklaring på hans sak også, om muligens han ikke hadde Service Pack 1 inne..!? Ikke vet jeg :p

Men.. kan jo seff. lage ny post selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve andre driverlevrandører f.eks hercules de er bedere til å lage drivere.Jeg har ett ati 9700 pro,kjører på hercules drivere jeg.vet ikke om det vil funke på Shappire.

Alle underleverandører baserer sine driver epå ATI sine. De legger kanskje til en logo eller to samt ekstra funskjoner som kanskje er spesielle for akkurat din leverandør, f.eks. tv ut etc. De driverne er med andre ord de samme som ATI sine.

des,OUT!

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve andre driverlevrandører f.eks hercules de er bedere til å lage drivere.Jeg har ett ati 9700 pro,kjører på hercules drivere jeg.vet ikke om det vil funke på Shappire.

Alle underleverandører baserer sine driver epå ATI sine. De legger kanskje til en logo eller to samt ekstra funskjoner som kanskje er spesielle for akkurat din leverandør, f.eks. tv ut etc. De driverne er med andre ord de samme som ATI sine.

des,OUT!

Mulig det du sier stemmer.Vet bare att jeg ikke fikk kjørt Toca PRo Racedriver med Ati sine drivere,prøvd 3.6-3.7-3.8-3.9-3.10. La inn 3.9 til Hercules spillet fungerte med en gang.Noe forskjell må det jo være.ikke bare logoen.

Lenke til kommentar

En ting som overrasket meg med CoD: Maxa ut holder det ikke med 128mb ram på skjermkortet! Satte jeg den generelle tekturstørrelsen til "extra" holdt spillet en jevn fps på 15. Hadde jeg den på "high" varierte den mellom 90-130, tror også at disken begynte å legge ting på swap når det var som mest hektisk på max tekstur :scared:

Jeg har 512mb ram, begynner å bli lite i disse dager :no:

ellers har jeg 3200+ og 9800pro.

edit: kjører spillet i 1280x960 med 4x fsaa

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar
3.10 fungerer utmerket på min maskin.

Det er som jeg skulle sagt det selv ;)

Har et Hercules 9800pro med de driverne og det funker perfekt :D

(tarpoon @ 22/12/2003 : 02:48)

Brukte du denne for å fjerne de gamle driverene?

ATI Utilities

3.10 fungerer utmerket på min maskin.

Jeg skal prøve det der ja, så kan jeg legge inn 3,10 på nytt igjenn

Håper d virker da!

Brukte også det programmet før driverskifte det er en nødvendighet ellers kan det bli et rot uten like

Lenke til kommentar
En ting som overrasket meg med CoD: Maxa ut holder det ikke med 128mb ram på skjermkortet! Satte jeg den generelle tekturstørrelsen til "extra" holdt spillet en jevn fps på 15. Hadde jeg den på "high" varierte den mellom 90-130, tror også at disken begynte å legge ting på swap når det var som mest hektisk på max tekstur :scared:

Jeg har 512mb ram, begynner å bli lite i disse dager :no:

ellers har jeg 3200+ og 9800pro.

edit: kjører spillet i 1280x960 med 4x fsaa

hmmm.. du skulle kunne spille CoD ganske maxed out på

1280x1024!! men det er et kjent problem med noen ATI kort har

problemer med spillet, men dette kan fikses med en eldre version

av driverne eller så kommer det kanskje i patchen en gang på nyåret!

det er synd, men du kan ta deg en tur på "Help Me" forumet på ( www.callofduty.org )

selv spiller jeg det aktivt på 1152x864 og alt på max! se specs i sig!

Lenke til kommentar

Ingen her som leser dokumentasjon som følger med spillene? :)

- Video cards with 32MB to 64MB of video RAM are able to use the Normal Character & General Textures settings.

- Video cards with 128MB of video RAM are able to use the High Character & General Textures settings.

- Video cards with 256MB of video RAM are able to use the Extra Character & General Textures settings.

Lenke til kommentar

Hei , hadde samme problem som deg og forsøkte litt av vært før det gikk bra .

Har selv en svakere maskin en deg men kjører nå med alt på maks uten lagging.

Win XP Sp1

XP2000+

1024MB Twinmos PC2700

Sapphire 9600 Pro med cat3.10 @432/338

Creative 5.1 Digital lydkort

Prøvde med forskjellige lyddrivere etter å ha prøvd alt mulig annet .

Hadde tre muligheter på lydrivere EAX 1,2 og Eax3 .

Lagging med EAX 2 og 3 men fungerer problemfritt med EAX 1 dvs den eldste driveren .

Pussig , det er første gangen jeg har opplevd at lyddriver kan forårsake lagging i grafikken ?

Dette løste hvertfall problemet med lagging hos meg . ;)

Lenke til kommentar
Ingen her som leser dokumentasjon som følger med spillene? :)

- Video cards with 32MB to 64MB of video RAM are able to use the Normal Character & General Textures settings.

- Video cards with 128MB of video RAM are able to use the High Character & General Textures settings.

- Video cards with 256MB of video RAM are able to use the Extra Character & General Textures settings.

Snakk om å bli satt grundig på plass :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...