Gå til innhold

Temp. Pentium 2,8c boxed

vihovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm..jeg har p4c 2.6 med et elitegroup hk

uklokket .

kjøpte den dyreste cpu kjørler/m vifte på komplett

som er god for p4.3.2

har 1: 80mm vifte inn og en ut +ut på srtømforskyninga

aopen maxi tower

min temp er 44-46grader

en på forumet hadde vannkjørling på samme cpu

han fikk

29 grader idle, og 36 grader load.

Lenke til kommentar

Dere kan aldri være sikker på temperaturer når dere kikker i BIOS. Tempen der varierer fra hovedkort til hovedkort... Har hørt om eksempler på opptil 15 grader missvisning...er LITT risky det. Derfor er det mye bedre å bruke sånn "PC nurse" termometer som de har på f.eks microplex :yes:

Lenke til kommentar
Hva er IDLE temp. din (ukokket) med denne CPU`en ? Min ligger på ca 42 IDLE sammen med ett Abit AI7 HK. Er dette "normal" temp tror dere ? Kjøres med "orginal" goop på Boxed vifta :blush:

42 grader idle høres ikke så galt ut. Hva er load temp da? Har du bra kjøling i kabinettet ditt da? Ett par kabinett vifter hjelper på CPU temp også som du sikkert vet. Boxed vifta skal holde, og så lenge den er stabil så gjør det vel ikke noe.

Min P4 3.0C ligger på 34 grader idle med en Swiftech MCX4000B ribbe og 80mm Papst vifte på bare 26dB.

Lenke til kommentar
Dere kan aldri være sikker på temperaturer når dere kikker i BIOS. Tempen der varierer fra hovedkort til hovedkort... Har hørt om eksempler på opptil 15 grader missvisning...er LITT risky det. Derfor er det mye bedre å bruke sånn "PC nurse" termometer som de har på f.eks microplex :yes:

Har brukt 7 temp program

gjennomsnitt =er mine verdier :sleep:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...