aandre-j Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Har kjøpt en brukt Kenwood DNX4280BT men kabel var ikke med, har funnet den på ebay under navnet ZRS-202. Men tenkte å sette strøm på den for å oppdatere GPS, noen som finner tegning over kontakt? Den ser slik ut bare den er oppned på min (sikring på høyre side): Lenke til kommentar
aandre-j Skrevet 12. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2019 Etter MYE leting fant jeg den under JVC faktisk... http://pinoutguide.com/CarAudio/jvc_qam1436_conn_pinout.shtml Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Vær forsiktig. Mange spillere har forskjellig pinout selv om antall pinner og utforming er tilsynelatende like. Noen har til og med forskjeller på samme merke avhengig av årsmodell. Lenke til kommentar
aandre-j Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 Ja tanken slo meg så jeg sammenlignet med bildet av kabelsettet å det så ut til å stemme bra så jeg koblet opp etter tegning og det gikk bare fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå