Gå til innhold

Playstation Now er nå tilgjengelig i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de faktisk servere i Norge da?

Min erfaring med slike spill streaming tjenester her i Norge, helt tilbake til OnLive, er at ytelsen blir rimelig spotty fordi de ikke hadde servere i Norge eller Sverige.

Norge er såpass lat med internet rutingen sin at all trafikk bare blir slengt via Stockholm. Om de ikke har servere i Norge eller Sverige er det mulig at folk som bur rett ved store internet punkt (Read: Oslo, Bergen, Trondheim) får god ytelse. Men resten av Norge kan slite med ping uansett hvor rask fiber de har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har de faktisk servere i Norge da?

Min erfaring med slike spill streaming tjenester her i Norge, helt tilbake til OnLive, er at ytelsen blir rimelig spotty fordi de ikke hadde servere i Norge eller Sverige.

Godt spørsmål. Jeg har spilt en del timer i Red Dead Redemtion og har opplevd tjenesten som veldig stabil. Så kommer det selvsagt også an på ditt nettverk. Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO

Ser at The Last of Us og Uncharted 3 ligger under "Eksklusivt for PlayStation", kan de fortsatt spilles på PC?

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Jeg har spilt en del timer i Red Dead Redemtion og har opplevd tjenesten som veldig stabil. Så kommer det selvsagt også an på ditt nettverk.

Jeg klarte rundt 15min i Bloodborne før jeg hadde vondt i øyne/hode, det er ubehaglig å spille i 720p, og det er ganske betydelig inputlag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg klarte rundt 15min i Bloodborne før jeg hadde vondt i øyne/hode, det er ubehaglig å spille i 720p, og det er ganske betydelig inputlag.

Jeg ble vant med dette etter ca. 1 time. Så for meg så går dette helt greit. Men om du har 4k skjerm (jeg har en gammel sony bravia 42" 1080p) så kan det jo være verre.

Når det kommer til inputlag kan linjen din ha noe å som om dette. 

Sjekk at du har det som kreves. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over utvalget samt at mange av spillene ikke funket i det hele tatt.

Har god erfaring med Geforce Now og det funker utmerket (med kablet nettverk selvfølgelig) selv om du må eie spillene du streamer i høyere i kvalitet.

Tror PSNow kan bli ganske greit så fort de får oppdatert biblioteket litt og slikt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...