DaffyDuck Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jævli rått!!! også har du brukt Lian - Li som utgangs punkt :love:Jeg gleder meg til å få se resultatet!! Tastaturet var digg!!! Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 En ting til... Jeg junne ha likt å fådt hørt system spec. din!! hvis det ikke er til for mye bry! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Übertøft!! Likte giga-z´en meget godt! Stå på! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Tusen takk. Spec: ASUS P4C800 deluxe P4 2,66@3,2 Corsair ddr333 xms 2.2.2.5 Creative geforce 4 ti 4800se Raptor s-ata 10000prm +andre disker. Giga-Z`en trenger enda litt mer filing så er den i boks. I morgen MÅ jeg få aslet i gir å få kuttet ut selve vinduet... da er det ikke langt igjen. Jeg mangler noen vifter og katoder, men det regner jeg med å kjøpe på TG. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 konge mod... likte d me Giga-Z`n i fronten stå på videre Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Oppdatering dør! Å i f*** det går unna her i gården nå ja! Jeg har tilbrakt mangfoldige timer ute på trappa i dag, kutting, filing og måling. Det første som sto på planen i dag var å kutte ut selve hovedvinduet. Her har jeg markert opp, og brukt passer i hjørnene slik at de blir runde. Vansklelig å se på bildet, men strekene er der. Jeg kuttet i mange år med den gamle stikksaga og den gikk dessverre i stykker for ca en uke siden. På ClasOhlson hadde de en billig stikksag til 300 spenn eller noe. Jeg tok et fint metallblad og satte i gang. Den nye billigsaga gjorde en god jobb. Her har jeg kuttet og 4mm plexi ligger klar på baksiden. Jeg har enda ikke gått over kantene med fil. Kuttet ble minimalt skjevt, men med litt filing vil ikke det være synlig. Her har jeg også fått kuttet plexien, jeg brukte samme fintannede metallblad, som jeg synes fungerte veldig bra. Etter en god del av disse casemod-prosjektene hadde jeg akkurat nok plexi igjen til døra, gikk på millimetren den ene veien. Til slutt filte jeg mer og borret hull til boltene som skal holde fast glasset. Teip av, en liten vask og: Nå gjenstår det bare en liten finpuss på bokstavene, så kan plexien settes på plass, noe jeg håper på å få gjort i morgen. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 koffe dette blir je***g rått noe av det beste jeg har sett. Helt konge Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jahah.. Meget elskverdig.. Jeg lover deg, dette er pent! GJ, du vet hva jeg mener Lenke til kommentar
muv Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 TØFT! Kassa di blir bare drit kul Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Å blir helt vill i nikkersen her nå! Updates på de 3 råeste casemodene på en kveld! Jeg er i drømmeland! Sier bare: Har vi en vinner i casemod-compoen på TG? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Oppdatering dør 90% ferdig Ja ja ja folkens, nå her jeg moddet så og si i hele dag, vert oppe på 3dfx og ryddet i kabinettet. Jeg begynte med å kutte et hull i plexien til den 80mm alu-vifta jeg skal ha der. Jeg brukte, som jeg alltid har gjort, et ALT for grovt hullbor. Det tar ca 10 minutter å komme gjennom plata siden jeg må ta det så sykt forsiktig. Så tok det meg enda 2 timer å feste den helvettes plata til døra, siden jeg hadde borret noen av hullene skjevt, og plata var litt for stor, så jeg fikk ikke døra på kabinettet. Det trengtes 2 justeringer, så passet det som juling! Jeg monterte 4 uv-katoder og her er resultatet: Fryktelig dårlig bilde, men jeg skal komme med bedre etter hvert. Et til bilde med blitz: Jeg kan ikke si meg annet en storfornøyd! Nå gjenstår det hovedsaklig: vifte i døra, feste de siste boltene til glasset, 2katoder til, litt rydding, og noen småting. Dette blir jeg ikke ferdig med før TG så worklogen fortsetter nok i det små i enda en stund. Jeg kommer med forhåpentligvis bedre bilder i morgen, med alt montert. Ser det bra ut? forslag? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ja dette både ser og forhåpentlig vis er bra. har du et budsjett og komme med hvis noen evt. skulle gjøre noe lignende? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Utrolig hva man kan gjøre med et stakkars Lian Li ! (Det hele så forresten helt supert ut.) Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Takk, nei budsjett, jeg tror ikke jeg tør å tenke på hvor mye jeg har brukt. Både kabinettet og vannkjølingen hadde en rimlig stiv pris.. Til gjengjeld synker ikke det i verdi så veldig fort.' Jeg har montert alt nå.. hvis jeg har tid så kommer det bilder i kveld. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Steiche! Ikkje bare har han god brus-smak, men modde kan han også! Misa also want!!! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 FOLKENS!!! Da sitter jeg med en urge på TG akkurat NÅ! Jeg sitter på rad 27, nesten på enden ->sete 71. Hils gjerne på, jeg har allerede møtt flere hyggelige folk fra forumet. Døra er ferdig!! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Meget pent! Skulle ønske jeg var på TG, så jeg kunne fått sett kabinettet live! For holde meg til å sikle litt her hjemme! Kanskje jeg får sjangsen til å se det neste år på TG? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er det bildene eller noe, eller er vannkjølings slangene sånn matte? i så fall, hadde det ikke vært penere med blanke? uansett, ganske pent det der... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 JEG eR IkKe PÅ TG!! KAN JEG FÅ SE BILDER ?PLEAASe.. uansett.. SINNSYKT FETT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå